Gjest *gjespe* Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Håper på noen inspill her.. Det har seg slik at jeg er litt usikker på om dette er en "lege-sak" eller ikke. Da jeg ringte for å bestille time var legesekretæren så "kort" at jeg lurer på om det egentlig er meg som er litt hypokonder.. Har alltid hatt et godt sovehjerte.sovnet over alt og sovet gjennom det meste. Men de siste to-tre mnd har det vært lite søvn. Våkner i fire tiden hvis jeg legger meg tidlig(12), og våkner tidlig hvis jeg legger meg sent(03 ca).. Våkner fra søvnen, men er fortsatt trøtt i kroppen. Men tankene begynner å kverne og det er ikke alltid jeg sovner igjen før klokken er åtte-ni, og da er det jo på tide å stå opp.. Går til psykolog for andre ting, men har ikke nevnt dette noe særlig. Kan jo forsåvidt se sammenhengen terapi-anspenthet-grubling, men har gått i terapi i 1 1/2 år og dette har begynt den siste tiden. Er konstant trøtt og vil egentlig sove hele tiden. Mister konsentrasjonen og evnen til å holde meg i en samtale. Tenker bare jeg vil sove og være alene. Men når jeg er alene får jeg ikke sove og vil være sosial..hmm.. det jeg lurer på er da om dette er noe å gå til legen for? er det litt hypokonder av meg å gå dit for litt avbrutt søvn? og burde jeg fortalt psykologen min om dette? føler liksom at det er mer lege-stoff.eller? kanskje psykologen føler jeg går bak ryggen hennes hvis jeg ikke tar det opp der først? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233629-s%C3%B8vnprob-og-legebes%C3%B8k/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristana Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei. Syns ikke du skal lure på det. Gå til legen med god samvittighet. Du er ikke den eneste som oppsøker lege pga søvnproblemer. Jeg syns det er lurt av deg å oppsøke lege, for da kan du jo få det undersøkt. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233629-s%C3%B8vnprob-og-legebes%C3%B8k/#findComment-1782354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.