Gå til innhold

søvnprob og legebesøk

Anbefalte innlegg

Gjest *gjespe*

Håper på noen inspill her..

Det har seg slik at jeg er litt usikker på om dette er en "lege-sak" eller ikke. Da jeg ringte for å bestille time var legesekretæren så "kort" at jeg lurer på om det egentlig er meg som er litt hypokonder..

Har alltid hatt et godt sovehjerte.sovnet over alt og sovet gjennom det meste. Men de siste to-tre mnd har det vært lite søvn. Våkner i fire tiden hvis jeg legger meg tidlig(12), og våkner tidlig hvis jeg legger meg sent(03 ca).. Våkner fra søvnen, men er fortsatt trøtt i kroppen. Men tankene begynner å kverne og det er ikke alltid jeg sovner igjen før klokken er åtte-ni, og da er det jo på tide å stå opp.. Går til psykolog for andre ting, men har ikke nevnt dette noe særlig. Kan jo forsåvidt se sammenhengen terapi-anspenthet-grubling, men har gått i terapi i 1 1/2 år og dette har begynt den siste tiden. Er konstant trøtt og vil egentlig sove hele tiden. Mister konsentrasjonen og evnen til å holde meg i en samtale. Tenker bare jeg vil sove og være alene. Men når jeg er alene får jeg ikke sove og vil være sosial..hmm..

det jeg lurer på er da om dette er noe å gå til legen for? er det litt hypokonder av meg å gå dit for litt avbrutt søvn? og burde jeg fortalt psykologen min om dette? føler liksom at det er mer lege-stoff.eller? kanskje psykologen føler jeg går bak ryggen hennes hvis jeg ikke tar det opp der først?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233629-s%C3%B8vnprob-og-legebes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...