Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, snakket med AF i dag, og de kunne ikke bekrefte for oss at streiken er over. Vi skal til Bogota, har forstått det slik at det er i Bogota og Tunja det er stoppet opp. De andre distriktene skal visst nok være i gang. Reisedato og visumsøknad ligger derfor på vent for vår del.Håper det løser seg snart.Vi er jo en drøss som venter på å få dra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233692-streiken-er-ikke-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Flora,

fant dette i reisedagboken til en svensk familie som er i Bogota nå. Det er skrevet ca 15.30 i dag, norsk tid. Altså tidlig i morges colombiansk tid:

"det är fortfarande lite oklart huruvida domstolarna behagar jobba eller ej, det går nya bud hela tiden, men det sista verkar vara att de har kört igång. man är ju aldrig säker på hur det är för tydligen är de missnöjda med sin överenskommelse, ännu."

Altså fremdeles uklart om det er streik eller ei. Men det stemmer med det jeg har klart å lese meg til i colombianske streiker: Streiken er egentlig over, men en del arbeidere i Bogota og Tunja er ikke helt enige i det, og derfor er ikke domstolene skikkelig åpne der.

Krysser fingrene for at det bare er dager til det går i orden, slik at dere kan få reisedato!

Beste hilsen fra

Hei Flora,

fant dette i reisedagboken til en svensk familie som er i Bogota nå. Det er skrevet ca 15.30 i dag, norsk tid. Altså tidlig i morges colombiansk tid:

"det är fortfarande lite oklart huruvida domstolarna behagar jobba eller ej, det går nya bud hela tiden, men det sista verkar vara att de har kört igång. man är ju aldrig säker på hur det är för tydligen är de missnöjda med sin överenskommelse, ännu."

Altså fremdeles uklart om det er streik eller ei. Men det stemmer med det jeg har klart å lese meg til i colombianske streiker: Streiken er egentlig over, men en del arbeidere i Bogota og Tunja er ikke helt enige i det, og derfor er ikke domstolene skikkelig åpne der.

Krysser fingrene for at det bare er dager til det går i orden, slik at dere kan få reisedato!

Beste hilsen fra

Vi håper på at den bare plutselig er over og at vi får dato for å dra. Vi kan jo ikke annet enn å vente, og vi får jo ikke søkt om visum engang før vi får dato. Vel, vi har da ventet før vi som med mange andre her:-).

Vi håper på at den bare plutselig er over og at vi får dato for å dra. Vi kan jo ikke annet enn å vente, og vi får jo ikke søkt om visum engang før vi får dato. Vel, vi har da ventet før vi som med mange andre her:-).

Huff, ja, måtte streiken slutte nå, og gjerne helt plutselig! ;o) Jeg krysser fingrene for at at AF kan komme med gode nyheter i løpet av morgendagen. Selv drar vi som sagt uansett den 17., og trøster oss med at mye kan skje på 11 dager :-)

Beste hilsen fra

Huff, ja, måtte streiken slutte nå, og gjerne helt plutselig! ;o) Jeg krysser fingrene for at at AF kan komme med gode nyheter i løpet av morgendagen. Selv drar vi som sagt uansett den 17., og trøster oss med at mye kan skje på 11 dager :-)

Beste hilsen fra

Skjønner godt at dere reiser. På eget ansvar eller ei, man vil jo bare ha barnet og da betyr det jo egentlig lite om en må vente litt ekstra der borte! Ha en riktig god tur når dagen plutselig er der! Det må da være deilig å ha en dato å forholde seg til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...