Gå til innhold

NHD/Bipolar.......................

Anbefalte innlegg

Gjest Lysglimt

Såg du det jeg skrev under det du hadde svart?

Vet at du sikkert ikke kan/vil stille diagnose her,men hva mener du jeg bør gjøre?

Er jeg frisk med alternative tanker,eller syk pga det jeg tenker?

Har lyst å høre hva du mener,siden jeg ikke har kontakt med noen i psykiatrien nå.

Er jeg håpløs og bare må akseptere at sånn vil det alltid være?

Hva kan jeg gjøre?

Har aldri blitt psykotisk,selv om noen sier jeg kan lett bli det,tar de feil da?

Håper du svarer..........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233697-nhdbipolar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lysglimt

Har svart.

I svaret tok jeg utgangspunkt i at du er syk i betydningen at du lider og/eller har nedsatt funksjon. Om det ikke er tilfelle, kan du se bort fra svaret.

Såg det,takk for det.

Har ganske nedsatt fuksjon kan man si,tror jeg skal følge rådet ditt,fordi jeg har lyst å se hvordan det er å "ha et normalt liv"

Har vel ingenting å tape i grunn,har tapt mye allerede....livet f.eks.

Personen jeg snakket med i helgen er healer,har stor tro på healeren.Trodde alt jeg "opplever" og sånt var reelt,men det var det ikke.

Dette er en seriøs healer som sammarbeider med helsevesenet.

Healeren ba meg søke hjelp nå faktisk fra psykiatrien,bare sånn at du vet det finnes slike healere også :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233697-nhdbipolar/#findComment-1783427
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...