Gå til innhold

EAF-bare for de som venter og har småbarn?

Anbefalte innlegg

Gjest ensligmamma

Har hatt litt lyst til å melde meg inn i EAF siden jeg har adoptert et barn alene, samt har et eldre egenfødt barn. Begge mine barn er over 10 år. Har EAF noe tilbud til oss enslige med "store" adoptivbarn? Eller er det bare beregnet for ventende og småbarnsforeldre? Har litt inntrykk av det utifra hva jeg har lest og hørt. Veldig synd i såfall, for vi som har eldre barn trenger også et sånt nettverk. Kanskje vi skulle starte en forening for oss enslige som har større adoptivbarn? For det må da finnes flere enn meg som har det?

Fortsetter under...

Gjest ad-mor til to

Det er mange medlemmer i EAF som har "store" barn, både adopterte og biologiske i tillegg. Det er alltid tilbud for både store og små på f.eks. høsttreffet - og vi er også noen med store barn som har planer om å treffes "alene" som gruppe i blant. Flott om du melder deg inn! Be om å bli satt i kontakt med noen av oss med store barn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...