Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Signatur ja..;)

Du kan flette en pariseflette på henne bakover, evt prøv ut noen artige frisyrer med strikk og sånn bakover. har jeg gjort på datteren min når luggen har vært i det lengste laget, og hun har nektet meg å klippe..

For hårspenner tar hun enten av seg selv, og de forsvinner.. eller så blir de borte uansett pga håret er såpass glatt og hårspennene glir av.

Eneste tipset jeg har.

evt at du kan la henne gå med luggen rett ned en stund, så finner hun ut at det er litt irriterende å ikke se noe som helst;)

Gjest togli

Men da er det jo håp for henne :) Altså hvis hun i utgangspunktet er forfengelig. Min jente avskyr å børste hået, dusje og sette noe i håret. Det hender hun står og diller framfor speilet, men jeg skulle ønske hun var like ivrig som hun på 3 år.

Når datteren din blir litt eldre roer hun seg nok litt med den viltre leken sin, da er håret på plass :)

Datteren min kjøpte en litt posete topp sist uke. Hun sa hun kanskje har pupper neste sommer til å fylle den opp.. Jeg ble glad for at hun har sånn innstilling til det, for da jeg var på samme alder hadde vi store gensere for å skjule alle utvekster ;)

Det er rart hvordan tidene har forandra seg mht det å få pupper. Jeg var nok heller litt seint ute, men syyntes det var grusomt når puppene begynte å vokse! (jeg er 70-modell...)

Mine to eldste (mellomsten er seks) lurer på når de kommer til å få pupper. Det skal visst bli skikkelig skøy ;-)

Det er rart hvordan tidene har forandra seg mht det å få pupper. Jeg var nok heller litt seint ute, men syyntes det var grusomt når puppene begynte å vokse! (jeg er 70-modell...)

Mine to eldste (mellomsten er seks) lurer på når de kommer til å få pupper. Det skal visst bli skikkelig skøy ;-)

Sant det. På 80-tallet skulle vi gå med store gensere som skjulte alt. Jeg var også utrolig flau over at kroppen forandret seg.

Det er fint at jentene i dag vokser opp med et avslappet forhold til dette.

Annonse

Gjest Persille

Men hvorfor er de bare rosa?

Er det noen som vet hvor jeg får tak i røde eller gule hårspenner?

Jeg har grønne, blå, rosa, stripete og svarte til snuppa...

Husker ikke hvilke flere farger det var, men det var ikke bare rosa sist jeg var der hvertfall?

Jeg skulle ønske de kunne lage hårspenner med silikonbelegg eller no', de bare sklir ut av håret til frøkna mi.

-og jeg har også mistet minst 100 stk på de 3 årene hun har hatt hårspenner. De ligger sikkert et sted og koser seg sammen med alle sokkene som også er vekk :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...