Gå til innhold

Har nettopp hatt raseri anfall......

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Zoloft 100 mg + Tolvon 60 mg i de siste 2 år.

Selv om jeg har kjent angst og utmattelse daglig hadde jeg klart å være i fastjobb disse årene. Men jeg klarer ikke å ta ansvar for mine barn hjemme. Ungene er nå 8 år og 11 år. Hjemme hos oss vet jeg ikke faktisk jeg har noe betydning i det hele tatt. Hvis det er noe, er det bare ødeleggende tyraner er jeg.

Har vært heldig med ektefelle som er også veldig god far for ungene våre.

Jeg er veldig ansvarsfull på jobb, faktisk så mye som anspennt.

Men hjemme er jeg helt tom av energi, vil helst bare sove eller gidder ikke å være tilstede for ungene.

Tenker faktisk at ungene ikke kommer til å savne meg hvis jeg dør nå.

10 dager siden glemte jeg å ta Zoloft 100 mg, så har jeg ikke tatt den siden.

Har vært hos fastlegen og fortalte om Zoloft. Han syntes nok det ikke var bra at jeg avsluttet det så brått men godtjente det og sa at jeg var frisk.

Det er så meget vanskelig/skamfull å fortelle til legen spesiellt om hvordan jeg egentlig er hjemme.

Jeg merker humørsving, raseri, skeptisk til ungene mine, og selvmordtankene.

Jeg vet ikke nå hvordan kan jeg be om hjelp nå spesiellt siden legen min har sagt at jeg var frisk.....

Er dette angst ?

Jeg tror på jeg har noe andre diagnose som jeg trenger behandling til. Jeg vet ikke hvordan jeg kan søker hjelp hos fastlegen min.

Vil du hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233755-har-nettopp-hatt-raseri-anfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...