snø Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Fikk melding fra AF i dag om at streiken synes å være over i Medellin, og ser at de har oppdatert hjemmesiden sin og at det nå bare er to distrikter hvor de fremdeles holder standt - Bogota er et av dem. Jeg er jublende glad!! Vi hadde jo uansett reist den 17. juni, men det gjør det litt lettere å dra når streiken er over :-) Nå krysser jeg bare fingrene for at de snart går tilbake til jobb i de to siste distriktene også, slik at flere kan få overtakelsesdato. Jeg har lyst til å treffe dere i Colombia om noen uker!! Beste hilsen fra 0 Siter
Chinatoo Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 GOD TUR TIL COLOMBIA. Mange er glad på dine/deres vegne at dere får endelig reise til den lille. LYKKE til på en av lives fineste reiser. Klem fra Chinatoo 0 Siter
tenyrg Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Flott at dere kommer dere avgårde!!! God tur!!! 0 Siter
flora Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 God tur til deg og dine! det er jo kjempesnart!!!Nå er det bare å begynne å pakke!!!Vi kommer etter! Vennlig hilsen 0 Siter
valmue1365380326 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 God tur ønsker jeg dere, Snø!!!! Dere treffer nok flere i Colombia skal du se - snart så kommer reisedatoer som perler på en snor )) Vi endevender fortsatt postkassen for å se etter brev om distrikt (13 mnd nå siden papirene ble sendt til Col). Stor lykke til hilsen fra 0 Siter
nedtelling Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Flott at det ordner seg slik at man slipper å gå rundt å være engestelig.. Vi fikk overtagelsesdato 7. juni, men det ble utsatt en dag.. Bare den ene dagen føltes som et langt år.. Godm tur til vakre Colombia.. Kjenner at jeg blir missunnerlig å har lyst til å reise dit igjen!! Lykke til på den store dagen! 0 Siter
bogota 06 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Hei! Vi fikk gladnyhet i dag !!! reisedato!!! Vi kommer etter dere, den 20 juni reiser vi nedover!! Så da sees vi nok der nede! Ser ut som ting løsner der nede nå... God tur nedover!! 0 Siter
snø Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Takk alle sammen :-) Og nå ser jeg at også de som har Bogota får klarsignal for å reise - hurra!!! Vi blir en fin gjeng i Colombia gitt! Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest ska.mam3 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Vil bare ønske dere en flott hentereise.Tenker dere er spennte..Sulle gjerne vært i deres sko,-men vår tur kommer vel også.. Ønsker dere alt godt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 17. juni - det er jo bare noen dager til, Snø!!!!! God tur til deg, din kjære og storesøster! Lykke til med turen og første møtet med prinsen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.