colombis Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Er det noen som har fått medlemsbladet ? Står det skal ut til medl.25. mai.. Ønsker alle en flott dag ! 0 Siter
Gjest uke 24? Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Hei, mener å ha lest på sidene til AF nylig (mulig det var under spørsmål og svar) at det kommer til de fleste uke 24. Vi får håpe på snart! 0 Siter
colombis Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Hei, mener å ha lest på sidene til AF nylig (mulig det var under spørsmål og svar) at det kommer til de fleste uke 24. Vi får håpe på snart! Takk for svar.Irriterer meg når de skriver 25.mai og så kommer bladet ukesvis etterpå..Vi får bare vente... 0 Siter
Gjest Henja Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Idag kom AF sitt medlemsblad -Og med gullklumpen min på forsiden ) Veldig stolt mamma! 0 Siter
colombis Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 -Og med gullklumpen min på forsiden ) Veldig stolt mamma! Forstår godt at mammaen er skikkelig stolt:) Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.