Gå til innhold

skyldig

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa

At det ikke er noen kalkulert avgjørelse der og da, noe som er ganske naturlig etter noe så traumatisk, gjør det på mange måter utrolig tøft å stå løpet ut slik du har gjort.

Jeg også skjønne godt de som ikke anmelder. Og det er ikke noe nederlag å ikke anmelde. Hver og en må prøve å overleve som best de kan ut i fra hvordan de opplever det.

Jeg håper du kan få oppreisning. Vet ikke mye om dette, men det skulle du virkelig fått.

Føler du deg nummen og sliten nå? Du trenger ikke svare, men går det an å si noe om hvordan du har det nå? Er det vanskeleg å gå og legge seg? Kanskje spenningen sitter hardt i kroppen.

det går greit , bare sliten og trøtt og skal sove straks

så jeg flau over at jeg er så bekymret av meg.

Jeg var så glad for hele dommen og alt det der. Men nå har jeg tenkt at han kanskje vil prøve å hevne seg siden han ble straffet.. Hvorfor måtte jeg finne et nytt "problem" å fokusere på. Helt teit

det skjer vel ikke da. Men det tar nok noen dager før jeg er sikker på at han ikke vil oppsøke meg.

men har det helt greit å vil ikke få problemer med å sovne i natt tror jeg

natta :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233806-skyldig/page/3/#findComment-1785189
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bugge -jenta

4

• Orio

2

• Cinnamona

1

• laguna1365380434

1

Mest aktive i denne tråden

bugge -jenta

det går greit , bare sliten og trøtt og skal sove straks

så jeg flau over at jeg er så bekymret av meg.

Jeg var så glad for hele dommen og alt det der. Men nå har jeg tenkt at han kanskje vil prøve å hevne seg siden han ble straffet.. Hvorfor måtte jeg finne et nytt "problem" å fokusere på. Helt teit

det skjer vel ikke da. Men det tar nok noen dager før jeg er sikker på at han ikke vil oppsøke meg.

men har det helt greit å vil ikke få problemer med å sovne i natt tror jeg

natta :)

God natt, violsa. Nå går jeg i loppekassa også. Vi mennesker(noen av oss, og særlig når vi er litt trøtte og slitne) er slik at når vi er ferdig med en bekymring har vi en tendens til å lage oss en ny. Å gjøre ting verre nå ville jo ikke være særlig lurt av ham. Så sov godt du.

God natt fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233806-skyldig/page/3/#findComment-1785192
Del på andre sider

Gjest Violsa

var vel noe jeg ville si om det å anmelde. Og at hvis jeg ikke rett etter det skjedde ville kommet i kontakt med politi og legevakt , og heller kanskje dratt hjem bare uten å si det til noen.

Da er nok sannsynligheten for at jeg ikke hadde anmeldt veldig stor og jeg skjønner utrolig godt de som ikke annmelder.

de¨på dixi sier at det er ganske vanlig. At man i sjokk fasen sier ja og nikker og annmelder

altså at det ikke er noen kalkulert avgjørelse .

hehe

, etter all den tida som har gått er det tragikomisk og se at jeg ikke skriver ordet anmelde riktig i innleggene mine

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233806-skyldig/page/3/#findComment-1785193
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...