Gå til innhold

Max dose nozinan?

Anbefalte innlegg

22årgammel
Skrevet

Går på 25mg tabl nozinan. Tar av og til 3-4 stk.....selv om jeg bare skal ta en. Men hvor mange kan man ta?hva skjer om jeg tar for mange liksom???er jeg ille ute da?

Skrevet

Overdosering/Forgiftning: Kan føre til meget alvorlig parkinsonsyndrom og koma. (www.felleskatalogen.no)

serenity777
Skrevet

Jeg gikk selv på 100mg for lenge siden. Og har vært borti folk som har tatt mye mere enn det. Det er vel individuelt hvor mye man tåler. Før ble det brukt i store doser for å roe maniske pasienter. Usympatisk medisin uansett. Kan ikke fatte at du vil høyere.

Skrevet

Jeg tok 100 mg en gang etter avtale med legen. Jeg var nærmest bevisstløs i et døgn etterpå, neste dag greide jeg å holde meg våken men jeg var fortsatt dødstrøtt og snøvlet når jeg pratet. Det var første og siste gangen jeg prøvde nozinan.

bugge -jenta
Skrevet

kan jeg spørre hva slags type medisin nozinan er? antipsykotika? Eller?

Skjønner mange bruker det til hjelp for søvn, og at man kan bli tett i nesen av den.

Vh

serenity777
Skrevet

kan jeg spørre hva slags type medisin nozinan er? antipsykotika? Eller?

Skjønner mange bruker det til hjelp for søvn, og at man kan bli tett i nesen av den.

Vh

Nozinan er av den gamle typen neuroleptica, som ble kalt høydoseneuroleptika. Dette er en medisin som er brukt for å roe ned pasientene. I motsetning til de gamle lavdoseneuroleptikaene som stort sett ikke sløvet.

Jeg husker førstegangen jeg fikk nozinan. Jeg gikk rett i bakken etter tre timer(det tar så lang tid før virkningen setter inn) og lå å skalv, neste dag vandret jeg vileløst rundt i korridorene i timesvis.

For å gi deg en mal på hvordan virkningen er ble den av narkomane før kalt apedop eller moskvadop.

bugge -jenta
Skrevet

Nozinan er av den gamle typen neuroleptica, som ble kalt høydoseneuroleptika. Dette er en medisin som er brukt for å roe ned pasientene. I motsetning til de gamle lavdoseneuroleptikaene som stort sett ikke sløvet.

Jeg husker førstegangen jeg fikk nozinan. Jeg gikk rett i bakken etter tre timer(det tar så lang tid før virkningen setter inn) og lå å skalv, neste dag vandret jeg vileløst rundt i korridorene i timesvis.

For å gi deg en mal på hvordan virkningen er ble den av narkomane før kalt apedop eller moskvadop.

Takk skal du ha. Vet du hva man fortrinnsvis bruker den til i dag? Jeg ser jo en del går på den, muliges små doser for det jeg vet.

Gjest men det er alt jeg vet om den saken.
Skrevet

Takk skal du ha. Vet du hva man fortrinnsvis bruker den til i dag? Jeg ser jo en del går på den, muliges små doser for det jeg vet.

Både jeg og samboeren min fikk nozinan og paralgin forte når vi hadde prolaps i ryggen.

Da skulle vi ta en av hver 2-3 ganger daglig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...