Gå til innhold

NHD: Lære av oss her :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lærer mye her på DOL og av pasientene i RL. Tror dette kommer både pasientene i RL og dere tilgode :-)

Da synes jeg at det burde være obligatorisk for studenter innen psykiatri å være her inne i noen uker :-D

Jeg vil tro at man får en annen type kunnskap ved å lese her enn å bare være i RL! Tenker særlig på det som blir skrevet om pasient-terapeut-forholdet. Jeg har fått inntrykk av at folk er mer ærlige om hva de mener om terapeuten og hva de ønsker i terapien her, enn hva de tør å si direkte til terapeuten. Det vil jeg tro er interessant å lese...hehe...

"Hmm...lurer på om Herr Olsen tenker det samme om meg nå som det Adriana sa hun tenkte om sin terapeut? Bare at han ikke tør å si det høyt?"

Nyttig kunnskap ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...