Gå til innhold

Bivirkninger etter bruk av Flunipam...

Anbefalte innlegg

Her skrives mye om bivirkningene om SSRI.

Jeg har brukt Flunipam, og for de som er interessert i bivirkninger så kan de legge seg på minne at dersom man på tross av å ha tatt Flunipam ikke får sove, så får en "blackout" og vet ikke hva en gjøre. Noe en finner ut dagen etterpå da man har sovnet med kjøttdeig og spagetti i hele senga.

For det andre så ga det hos meg panikkangst uten panikk. Jeg fikk gjentatte ganger uken etter jeg kuttet ut Flunipam problemer med å puste og med hjertebank. Jeg _visste_ at det var angst fordi jeg har sett mye angst og fordi en ikke får hjerteinnfarkt i 20 årene.

Her kan mange si at man må trappe ned. Til det vil jeg si at det kommer en dag da det ikke er mer å trappe ned, og der en enten må slutte eller la være. Jeg tror ikke alltid at nedtrapping har så mye for seg så lenge en har stått på doser innenfor felleskatalogen...

Ja ja, mange tanker i kveld. Har vært inne på "service" en uke. Godt å være der. Godt å komme tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233885-bivirkninger-etter-bruk-av-flunipam/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flunipam er jo som kjent identisk med Rohypnol.

Rohypnol er nå forbudt i Norge, og vi vet jo alle grunnen.

Dans forskning har vist at abstinensene/problemene relatert til benzodiasepiner som Flunipam er lik som til Heroin. Flunipam er et utmerket produkt, men må kun brukes i max en uke etter en kjempesmell/krise.

Jeg skulle teste det ut som et preparat og ble hekta fortere enn svint, FOR MEG GIKK DET CA. 1/2 ÅR, før jeg fikk puste igjen.

Advarsel til alle, stay away !

serenity777

Flunipam er jo som kjent identisk med Rohypnol.

Rohypnol er nå forbudt i Norge, og vi vet jo alle grunnen.

Dans forskning har vist at abstinensene/problemene relatert til benzodiasepiner som Flunipam er lik som til Heroin. Flunipam er et utmerket produkt, men må kun brukes i max en uke etter en kjempesmell/krise.

Jeg skulle teste det ut som et preparat og ble hekta fortere enn svint, FOR MEG GIKK DET CA. 1/2 ÅR, før jeg fikk puste igjen.

Advarsel til alle, stay away !

Flunipam er en ypperlig medisin, dersom den ikke brukes fast. Jeg får flunipam før tannlegebesøk, og jeg ville ikke vært den foruten, Men å bruke som sovepille daglig, er nok veldig risk for bivirkninger. Har forøvrig hatt blackout av sovepiller selv, men det var av 3x 1mg stilnoct.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...