Gjest darkside Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Samfunnskritiker skrev (På 9.6.2006 den 6.36): Som mor har jeg lov å tenke at foreldre som dreper egne barn burde ekskluderes fra en begravelse. Som barn er det også lov å tenke slik. Forskjellen er kanskje den at, barna ikke ville tenkt slik. Vidre undres jeg på hvem sin rett, det er til å mene at noen passer , ikke passer i en begravelse? Kan du bestemme eller mene noe om det? Nei, jeg tror en må se på situasjonen, og tenke som så; Hva hadde Bobby ønsket- og hva med eventuelle søsken, andre i familien etc? Nå ble ikke moren dømt for drap, da. "Bare" mishandling med døden til følge. 0 Siter
Gjest bærtur??? Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Samfunnskritiker skrev (På 8.6.2006 den 10.08): Jeg tror Bobby, ville ønsket at mor er med. Ønsker ikke alle barn det? Barnets, foreldrene eller mitt og ditt perspektiv? Hallo???? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.