Gå til innhold

Gratulerer alle som venter fra Colombia..

Anbefalte innlegg

og til alle dere andre også...

Gratulerer så mye til alle som har kommet ett skritt lenger i prosessen, og selvfølgelig spesiellt til alle dere som har fått tildeling:o)

Må ærlig innrømme at jeg er ganske så misunnelig....selv om jeg må innse at det ikke blir noen nr 3 på oss..

Vi er jo lykkelig med våre to Colombia skatter tross alt, men må innrømme at nr 3 slipper ikke taket helt..

Tuppelura på 6,5 år har også fryktelig lyst på en lillesøster!, mens Minimannen på 4 år ønsker seg en lillebror..

Ble ett rotete innlegg, men for de som "kjenner" oss, så går alt veldig bra nå.

Esimann er i veldig fin form nå, og går til kontroller hver 3. mnd, og skal gjøre det i 5 år.

Hverdagen er kommet for fullt - heldigvis!. Tuppelura er nå snart ferdig med 1. klasse - tenk det.., og minimannen er i barnehagen.

Esimann jobber for fullt, og

jeg begynner i ny jobb på mandag..

Sommerferien står snart for døren, og i år bærer ferden til Kristiansand og Sabeltann og 2 uker til Spania.

Ønsker dere alle fortsatt lykke til i prosessen, og Oleane - ikke mist motet - selv om det ikke virker sånn nå, så blir det deres tur:o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233913-gratulerer-alle-som-venter-fra-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt å høre fra deg, esi! Ikke så lenge siden jeg tenkte på dere, ser du. Var i dåp sammen med noen du har vært i Colombia sammen med, og da lurte vi begge litt på hvordan det gikk med dere. Ble glad nå som jeg hører at det går fint med esimannen.

Lykke til med ny jobb, og kos dere i sommer :-)

Klem fra

Så kjekt å høre fra deg, esi! Ikke så lenge siden jeg tenkte på dere, ser du. Var i dåp sammen med noen du har vært i Colombia sammen med, og da lurte vi begge litt på hvordan det gikk med dere. Ble glad nå som jeg hører at det går fint med esimannen.

Lykke til med ny jobb, og kos dere i sommer :-)

Klem fra

Koselig å høre fra deg snø:o)

Lykke, lykke til med tur til Medellin!

Dere kommer til å få ett supert opphold. Carolina og Horge er fantastiske mennesker..

Glem alt det skumle dere har hørt! Vi bevegde oss ganske så fritt rundt..tok drosjer og ordnet oss mye selv.

Har du en mailadresse jeg kan nå deg på?

Har noen spørsmål i forbindelse med at dere skal til Medellin da vettu:o)

Koselig å høre fra deg snø:o)

Lykke, lykke til med tur til Medellin!

Dere kommer til å få ett supert opphold. Carolina og Horge er fantastiske mennesker..

Glem alt det skumle dere har hørt! Vi bevegde oss ganske så fritt rundt..tok drosjer og ordnet oss mye selv.

Har du en mailadresse jeg kan nå deg på?

Har noen spørsmål i forbindelse med at dere skal til Medellin da vettu:o)

Har du Colombialista? Mailadressen min står der. Har ikke noen anonym adresse å legge ut :-(

Men jeg vil gjerne ha kontakt!!

Beste hilsen fra

Gjest Oleane

Lykke til i ny jobb på mandag. Det blir spennende. Og nei da -vi skal ikke miste motet. Men DENNE UKEN har jeg vært innstilt på et hyggelig brev i postkassen som fortalte oss hvilket distrikt vi har fått. Det var ikke noe spennende der i dag heller....

Kanskje i morgen ;-) Vi snakkes.

Klem

Annonse

Det var godt å høre at det går fint med dere.

Kan godt forstå at det ikke er så lett å gi slipp på ønsket om flere barn. Det var jo godt at dere hadde rukket å få 2 før han ble syk, selv om det nok har vært slitsomt det og midt opp i alt.

Ønsker dere en nyyydelig sommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...