Gjest Truxal Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei Har fulgt med på forumet her et par år og synes det har vært veldig lærerikt. Begynte med følgende medisiner for 2-3 år siden: Efexor, Zeldox,Truxal, Vallergan og Zopiclone. Disse fikk jeg epilepsi av så jeg tar også epilepsimedisin (husker ikke navnet). Siden jeg begynte på disse medisinene har jeg lagt på meg 30 kg og jeg er i ferd med å utvikle diabetes så nå lurer jeg på om det er mulig for meg med denne bakgrunn å begynne med Reductil. Jeg har måttet øke doseringen av epilepsimedisin de gangene jeg har øket andre medisiner og lurer også på om det er fornuftig hvis jeg kan begynne på Reductil. Står på en moderat dose. Det jeg selvfølgelig er redd for er epilepsianfall. Har akkurat fått igjen førerkortet etter to år uten. Takknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233946-reductil-andre-medisiner-og-epilepsi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.