Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ærlig ærlig talt

Som foreldre lar man ikke en 7 åring "hersje" slik! Det er du som mor og evt far som bestemmer hvilke klær ditt barn skal gå med. Det er alt for mane foreldre som løper rundt som "pisket skinn" for ungene sine. Dette tjener ingen.

Så foreldre, ta kontroll.

Som foreldre lar man ikke en 7 åring "hersje" slik! Det er du som mor og evt far som bestemmer hvilke klær ditt barn skal gå med. Det er alt for mane foreldre som løper rundt som "pisket skinn" for ungene sine. Dette tjener ingen.

gå og heng deg...

kakki1365380609

Min sønn er også sær der. Han vil ikke ha bukse med knapp. Han er veldig tynn i livet, og bukser med knapp må da ha belte og det er ikke noe stas Det godtas kun når vi skal noe spesielt eller alle buksene er til vask :o)

Vi kjøpte en bukse som du beskriver på H&M for et par uker siden. Kanskje de har noe der?

Du mener strikk til å stramme inn, ikke til å trekke over skoene slik som på utedresser?

Jeg har også en 7-åring som må ha bukser med elastikk i livet. Jeg tror jeg har sett bukser med strikk både der og ved ankelen, på sportmann og ellos. Men jeg vet ikke om de kvalifiserer som typiske sommerbukser. Sportsbutikker kan også være et sted å lete.

http://www.sportmann.no/butik/default.asp?

http://www.ellos.no

Annonse

Det aner meg at du ikke har barn i den alderen? :-)

Du mener strikk til å stramme inn, ikke til å trekke over skoene slik som på utedresser?

Jeg har også en 7-åring som må ha bukser med elastikk i livet. Jeg tror jeg har sett bukser med strikk både der og ved ankelen, på sportmann og ellos. Men jeg vet ikke om de kvalifiserer som typiske sommerbukser. Sportsbutikker kan også være et sted å lete.

http://www.sportmann.no/butik/default.asp?

http://www.ellos.no

Ja, jeg mener sånn strikk til å stramme rundt ankelen. Til nød borrelås.

Takk for linker!

Jaha? Og du hadde funnet deg i å bli tvunget inn i klær som du ikke vil gå med?

Annonse

Skjønner ikke at ikke folk bare kan svare på det det spørres om - eller la være å lage inlegg...

Vel vel, Vi har samme greia med vår datter, og har kjøpt mange slike bukser på HM. Finnes sikkert for gutter også. Det er IKKE gøy å tvinge unger til å gå med klær de ikke liker. Her er det heller ikke snakk om at de skal ha oss til å kjøpe dyre moteklær, bare klær som er behagelige.

Det er vel du som bestemmer hva du skal ha på deg også? Ikke til å undres over at en 7-åring selv vil bestemme.

...man velger da sine kamper!!

En 7-åring er dessuten kompetent nok til å kunne gi slike kriterier!?!

Her er det jeg som har kjøpt klærne til ungene men de har fått kledd på seg hva de vil i skapet.

Det er en grei ordning og ungene har ikke vært noe spesielt sære i klesveien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...