Gå til innhold

NHD-SSRI bl.a og xenical

Gjest Overvektig håper på svar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min psykiater sa det samme. Men det var ikke nok til at jeg ikke kunne ta det. Hun sa det var greit at jeg begynte på det. Jeg går på zyprexa og zoloft.

Hvordan har dette funket da? har du merket noen mindre effekt av medisinen?

Og hvordan har effekten av xenicalen vært?

serenity777

Hvordan har dette funket da? har du merket noen mindre effekt av medisinen?

Og hvordan har effekten av xenicalen vært?

Jeg begynte aldri på xenical. Tror faktisk jeg ikke vil, heller. Jeg ombestemte meg, og ba om å få prøve abilify, og kutte ut zyprexaen og gå ned på den. Du kunne ikke bytte ut seroquel med noe som er vektnøytralt da? Da jeg byttet til zeldox for noen år siden gikk jeg ned godt over 10kg.

Jeg begynte aldri på xenical. Tror faktisk jeg ikke vil, heller. Jeg ombestemte meg, og ba om å få prøve abilify, og kutte ut zyprexaen og gå ned på den. Du kunne ikke bytte ut seroquel med noe som er vektnøytralt da? Da jeg byttet til zeldox for noen år siden gikk jeg ned godt over 10kg.

Hei,

Jeg er på jakt etter folk som har erfaring med antipsykotikum som ikke gir vektøkning.

Hvordan responderte du på Abilify? Gikk du ned på den også?

Hvordan var søvnen på Zeldox.

Jeg ble super-trøtt og super-sulten av Seroquel, og måtte kutte den ut. Nå er jeg på jakt etter noe litt mere "moderne" enn Trilafon.

Håper du kan dele litt erfaringer med meg!!! ;)

Jeg går på 50mg seroquel og 1,5mg risperdal. Har stort sett gått på seroqel bare en liten stund. Så hovedproblemet er risperdal som jeg vil trappe ned på, også risperdal. Har lyst å bytte til noe vektnøytralt ja. Er zeldox det? Har ikke hørt om noe nevroleptika som er vektnøytralt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...