Gjest Violsa Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Kom nettopp hjem nå. Dixi arrangerte en paneldebatt med representater fra både politi , regjering , advokat , you name it Jeg ble ihvertfall klar over hvor utrolig heldig jeg har vært tross alt , og at det slettes ikke er noen selvfølge at man blir behandlet så bra som det jeg har blitt alleredet fra første dag når det skjedde. Var mange jenter der som var veldig bitter og sinte. Så det ble dessverre ikke noensærlig bra debatt. Fordi ville diskutere detaljer i sakene sine og alt det der , og noen i panelet ble skjelt ut regelrett. Virket ikke som om jentene forsto at de ikke i en sal med 20 andre kunne sitte og diskutere en enkelt sak. synd. Hadde masse jeg ville sagt til Dørum egentlig , men sånn ble det ikke. forstår utrolig godt at folk vil snakke om detaljer i saken sin. Men burde kanskje blitt informert om på forhånd at de i panelet stort sett bare kunne svare generelt. Dørum gjorde et veldig godt inntrykk. Virket ikke som en slimål politiker men som om han oppriktig var veldig engasjert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234028-jeg-har-gitt-odd-einar-d%C3%B8rum-noen-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.