Gå til innhold

Øke Fontexdose? NHD

Anbefalte innlegg

Gjest Duftelys

Kan du hjelpe meg litt NHD? Jeg går på 40 mg Fontex nå (stått på samme dose i 5-6 mnd). Den har fungert utmerket frem til nå, men nå de siste ukene har jeg vært kjempedeprimert! Går gjennom en vanskelig tid i livet mitt nå så det er nok grunnen.

Jeg har nesten mistet all mimikk. Kjenner meg helt følelsesløs i ansiktet liksom. Har ingen energi. Sover ca 12 timer i døgnet fordi jeg er så utslitt. Bare trist og lei meg det meste av dagen og tenker svært negative tenker om fremtiden.

Jeg var alvorlig deprimert frem til jeg startet med Fontex for et halvt år siden. Det siste halvåret har jeg vært så godt som frisk og følt at livet var verdt å leve.

Tror du det kan hjelpe å øke Fontexdosen til 60 mg? Skal til legen om nesten 2 uker, men ville høre med deg først.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234038-%C3%B8ke-fontexdose-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...