Gå til innhold

Pokemon-fest

Anbefalte innlegg

Gjest Masahiro
Skrevet

Hei

Noen tips til hva en Pokemonbursdag kan inneholde?

Hva kan vi finne på? 7 åringer som kommer.....

Skal lage invitasjoner med Pokemonbilder.

Skrevet

Lag en stor flat kake og dekorer den som et pokemon-stadion, og pynt med pokemonfigurer oppå.

Skrevet

Lage "natursti" med spm om navn og egenskap til de forskjellige figurene?

Skrevet

Lage "natursti" med spm om navn og egenskap til de forskjellige figurene?

God idé! :-)

Vi hadde natursti på 7-årsdagen, men ikke om Pokémon, da. Men dette var veldig populært! :-)

Jeg sendte dem ut i puljer, og de fikk avkrysningsskjema for p slippe å skrive for mye.

Gjest Masahiro
Skrevet

Noen som har sett/vet hvor man kan kjøpe papptallerkner etc. med Pokemonmotiv?

Skrevet

Prøv på festmagasinet standard.

Hvis ikke kan du finne pokemonbilder på nett, kopiere over i et word dok og printe ut på klistrelapper som kan klistres på beger etc.

Skrevet

Jeg kjøpte Pokemon-tallerker, kopper og servietter i Tallinn for noen måneder siden. Hvis du hører om noen som skal dit snart, kan du jo be dem kjøpe det med. Jeg kjøpte det på Viru kjøpesenter i en gavebutikk.

Skrevet

Pikachu-marsipankake kanskje?

Enten forme selve kaka som Pikachu og farge marsipanen med konditorfarge, eller bruke litt ekstra marsipan og lage pikachu-figur til å legge oppå marsipanlokket.

Eventuelt kjøpe inn noen sånne små plastfigurer og bruke som kakepynt - og la bursdagsbarna få et stykke kake hver med en mini-pokemon på.

Ellers ser jeg du har fått mange fine tips ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...