hvem er jeg egentlig? Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hei. Vet ikke om du har nok grunnlag til å svare, eller om du i det hele tatt har låv, men dersom du kan, hadde jeg satt veldig pris på det! Har du en anelse om hva det foreksempel kan være? Kan det foreksempel enten være det eller det, eller kan det være mange ting? Eller er det ting en ihvertfall kan utelukke? Selv om jeg føler de kanskje ikke finner noe, så er jeg jo klar over at du sa at det ikke hørtes så bra ut, så jeg forstår jo at noe er galt. Men hvilke ting var det du ikke likte? Var det de englegreiene? Du kan vel ihvertfall svare helt ærlig på dette: -Tror du det er noe alvorlig, eller tror du det er noe "vanlig"? Beklager alt maset, er bare så ekkelt å ikke helt vite noenting, og ikke ha anelse om hva en kan forvente på en eventuell utredning. På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234092-nhd-om-du-kan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.