Gå til innhold

Feber ok lamictal

Anbefalte innlegg

Gjest 40 i feber

Fikk et lite sår på øyelokket for et par uker tid side. SMurte på litt sårsalve og det ga seg.

For et par dager siden så kom såret tilbak og det svir litt slik som sist. Tror selv det kommer av at det har ligget noe rusk på øylokkket og irritert fordi det blir det tett hydfold når øyelokkene er oppe.

Men nå har jeg fått 40 i feber og har litt hoste og snørr vedsiden av noe jeg tror bare er fokjølelse.Eller influensa. Har ikke vonft i halsen mend muskel og leddsmerter. Tok en paracet med det hjalp ikke stort.

Er fortidet ganske ustabil og har vært det lenge nå.

Men jeg bel værre nå og gråter og er trist og føler meg bedre om hverandre noe som ikke er vanlig for meg.

Skal jeg se det an eller skal jeg kontakte lege?

20mg cipralex og 100mgx2 lamictal

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234097-feber-ok-lamictal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...