Gå til innhold

Bankstreik og betale flybilletter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest moren til jente på snart fire

Vi vet jo ikke om det blir streik med sikkerhet, men hvis det blir streik noe det tyder på.... så vil det iallfall ikke være mulig å betale billettene etter at lockouten er satt i verk. Og da spørs det jo bare hvor langvarig streiken blir og om det er lenge til du hadde tenkt å ut å fly... Muligens er du allerde ute i seneste laget.. Flyselskapet rekker iallfal ikke å registrere at beløpet du evt betaler kommer inn på konto før streiken begynner

Gjest kansje du veit?

Vi vet jo ikke om det blir streik med sikkerhet, men hvis det blir streik noe det tyder på.... så vil det iallfall ikke være mulig å betale billettene etter at lockouten er satt i verk. Og da spørs det jo bare hvor langvarig streiken blir og om det er lenge til du hadde tenkt å ut å fly... Muligens er du allerde ute i seneste laget.. Flyselskapet rekker iallfal ikke å registrere at beløpet du evt betaler kommer inn på konto før streiken begynner

Jeg skal ikke reise før om 1 mnd.Men tenkte å bestille billettene og betale dem og få det ut av verden

Gjest moren til jente på snart fire

Jeg skal ikke reise før om 1 mnd.Men tenkte å bestille billettene og betale dem og få det ut av verden

Tviler på at streiken varer så veldig lenge. en uke halvannen kanskje. (sist det var bankstreik varte den visst i tre dager) Hele samfunnet kommer jo til å bli rammet, og da tar det ikke sa veldig mange dager før det blir tvungen lønnsnemd. Så om du ikke skal reise før om en måned ville jeg satset på at streiken er over i god tid før reisedato...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...