Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Poden ønsker seg pokemongardiner til det nye rommet sitt - noen som vet om det finnes? Til en ikke så altfor kostbar penge... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Kanskje du kan sjekke på Jysk..? Dessverre har vel Jysk lagt ned sin avdeling i Trondheim sentrum? Spørs om jeg må få tatt meg en tur til byens utkant ja. ;o) 0 Siter
mensana Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Dessverre har vel Jysk lagt ned sin avdeling i Trondheim sentrum? Spørs om jeg må få tatt meg en tur til byens utkant ja. ;o) Jeg holder til i Bergen og har ikke snøring på noe som helst i Tr.heim.. Men vet det er en fin by, har vært der! :-) Mener å ha sett Pokemònsengetøy der, men har ikke kjøpt det der selv.. Man legger merke til slike ting når man har småttiser som lever og ånder for Pokemòn og Duel Masters.. (mine barn er like gamle som dine..) Lykke til i jakten på sengetøy:-) 0 Siter
tonie Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jysk har i alle fall sengetøy med Pokemon, men jeg har ikke lagt merke til om de har gardiner og metervare med samme motiv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Jysk har i alle fall sengetøy med Pokemon, men jeg har ikke lagt merke til om de har gardiner og metervare med samme motiv. Sengetøy blir lett til gardiner etter en runde ved symaskina! ) *Noterer på lista* 0 Siter
tonie Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Sengetøy blir lett til gardiner etter en runde ved symaskina! ) *Noterer på lista* Aha, det finnes kvinner av i dag som kan tre i en symaskin? Imponert;-) De hadde tilbud på slike sengetøysett sist jeg var innom, så hvis du rapper deg kan du kanskje få dem rimelig. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Dessverre har vel Jysk lagt ned sin avdeling i Trondheim sentrum? Spørs om jeg må få tatt meg en tur til byens utkant ja. ;o) ...om du har flaks, kan Jysk muligens ha inne noen Hamtaro sengesett ennå og. Var populært blant store og små her ihvertfall, de sengesettene. Ålreit kvalitet er det på dem og ;-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jysk, eller ring til Wigen, de har ofte tilbud ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Jysk, eller ring til Wigen, de har ofte tilbud ) Wigen?! Kødder du? Jeg så forleden dag at de hadde 50% rabatt på en del sengetøy og tenkte at da skulle jeg sannelig kjøpe noen sett til den nye hytta til kjæresten! Jogga ned i kjelleren og fikk nesten latterkrampe - selv om det er halv pris så har jeg altså ikke råd til sengetøy som på salg koster 700,- kr settet! ) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Wigen?! Kødder du? Jeg så forleden dag at de hadde 50% rabatt på en del sengetøy og tenkte at da skulle jeg sannelig kjøpe noen sett til den nye hytta til kjæresten! Jogga ned i kjelleren og fikk nesten latterkrampe - selv om det er halv pris så har jeg altså ikke råd til sengetøy som på salg koster 700,- kr settet! ) Man skal ligge i luxus, vettu ;o) Synes du det er dyrt å kle seg til natta...? Seng, sengetøy og dyne/pute er det viktigste møbel/utstyr jeg har i huset. Sengesett til 700,- varer evig! Jeg kjøper glatt plagg til til 700,- (kommer jo seff an på plagget), så hvorfor ikke sengetøy? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Man skal ligge i luxus, vettu ;o) Synes du det er dyrt å kle seg til natta...? Seng, sengetøy og dyne/pute er det viktigste møbel/utstyr jeg har i huset. Sengesett til 700,- varer evig! Jeg kjøper glatt plagg til til 700,- (kommer jo seff an på plagget), så hvorfor ikke sengetøy? Hadde jeg hatt sengetøy til 700,- hadde jeg ikke tort å ha sex i det... ;o) Det dyreste sengetøyet jeg har kostet 460,- for ett sett (dynetrekk og putevar) og det synes jeg er rådyrt! Kjøpte det den eneste gangen jeg virkelig har kranglet med eksen og vært usigelig forbanna på ham. Vi kranglet pr. mail på jobben (anbefales IKKE!!!!) og jeg var så forbanna da jeg dro hjem at jeg stormet innom nettopp Wigen, gikk rett bort til kassen og mer eller mindre freste:"Jeg skal ha det røde sengetøyet i vinduet!" Jeg ante ikke hva det kostet og da dama smørblidt sa:"Det blir 460,-!" var det for pinlig å si at jeg ikke skulle ha det alikevel... I ettertid har jeg selvfølgelig klart å endre fargen fra rødt og hvitt til rødt og rosa + at jeg har kjøpt meg ny dyne i en annen størrelse... Jaja. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.