Kina-lengter Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hei Gøy og dere andre som nylig har blitt godkjent som 1. gangssøkere- hvor lang behandlingstid brukte Region Øst? Vi fikk oppgitt 4-5 mnd., men håper selvsagt at det går raskere. Sommeren er ikke akkurat den gunstigste tiden på året for saksbehandling (også mtp å samle inn papirer/dokumentasjoner)....jeg skjønner ikke hvordan alle her inne holder ut den lange tiden det tar fra søknad til barnet er hjemme!! 0 Siter
gøy Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hei... vi er 2.gangs søkere, gikk derfor veldig fort. Vi ventet 3 måneder før godkjenning første gangen. Det bvar 3 lange måneder. Håper det går raskt med dere, og jeg har inntrykk av at øst har fått opp dampen. Lykke til!! 0 Siter
Peking Ann Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hei... vi er 2.gangs søkere, gikk derfor veldig fort. Vi ventet 3 måneder før godkjenning første gangen. Det bvar 3 lange måneder. Håper det går raskt med dere, og jeg har inntrykk av at øst har fått opp dampen. Lykke til!! Hei "gøy"! Du er fornøyd med den raske behandlingstiden i Region Øst. "Veldig fort," skriver du. Hvor lang behandlingstid er det, da? Klarer Region Øst stort sett å oppfylle målet om 1 måneds behandlingstid for 2. gangs-søkere, noen som vet? 0 Siter
Gjest yes sir Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Heisan Vi er også 1 gangssøkere på Kina.Har hørt at ventetiden er 3-4 mnd.Mange har fått godkjenning etter 3 mnd.2 gangssøkere har fått svar etter 5 uker. Vi venter på godkjenning... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.