Gå til innhold

Menstrasjon etter fødsel - mye

Anbefalte innlegg

Gjest veldig slitsomt

Fikk første menstrasjon 7 mnd etter fødselen. Problemet er at det er skikkelig mye. Dette har jeg aldri opplevd før.

Er det vanlig at det kommer mye første gangen for så å stabilisere seg etterhvert, eller må jeg regne med at den har endret seg og vil være slik etter denne fødselen?

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234203-menstrasjon-etter-f%C3%B8dsel-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært kjempeplaget med menssmerter i alle år.

Har født 3 ganger, og menssmertene har blitt mildere etter hver fødsel mens blødningene blitt værre.

Nå er smertene helt til "å leve med" :o)

Skal snart få satt inn P-stav og regner da med at blødningene minsker, selv om de anbefaler spiral til de som blør masse.

Gjest god helg

Min mensen endret seg etter graviditeten. Den var kraftigere og gjorde _sinnsykt_ vondt (det var vanskelig å gå på grunn av smertene). Nå går jeg på p-piller og mensen er igjen normal.

Samme her, men jeg bruker ikke p-piller eller spiral nå.

De første gangene hos meg var bortimot oversvømmelse! Nå er det snart 1 år siden fødselen og det er fortsatt mye, men ikke SÅ voldsomt som i starten. Min erfaring er derfor at det stabiliserer seg, men man må nok regne med at det blir generelt mer etter at man født enn før.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...