Gå til innhold

påkledning når vi reiser til syden?

Anbefalte innlegg

Gjest linnea27
Skrevet

hei

vi har 3 barn som vi skal reise til syden med, jeg lurer på hva jeg skal kle på di på bortturen? sommerkler eller lange kler? (har alldri reist til syden før)

-syns det er så vanskeligt å vite for det er jo ganske kaldt her i forhold til når vi lander.....redd di skal fryse på flyet

håper på noen tips!

tusen takk :)

Skrevet

Kle de lag på lag, t-skjorte under langermet genser osv. Eller ha shorts/skjørt og andre lette klær i håndbagasjen, så dere kan skifte når dere kommer fram.

Enig i at man bør tenke på at det kan være kaldt på flyet. Jeg fryser alltid ombord i fly hvis jeg ikke kler meg godt, og det er ikke nok tepper ombord til alle som ønsker det.

Skrevet

Jente:

Strømpebukse og kjole med genser under/over.

Når man kommer i varmen tar man bare av str. buksa og genser så er de sommerkledt.

Gutt:

Ville tatt på bukse som man kan glide av deler sånn at det blir shorts/kortbukse, T-skjorte under genser.

Skrevet

Vi har brukt t-skjorter med ulltrøye (langarmet) over. Og langbukse med shorts under. De samme klærne på hjemturen også. Veldig greit, og ikke for varmt. Ulltrøyene har vært grei å finne på kjølige kvelder i syden også.

Aisha1365380364
Skrevet

Vi har ofte på capribukser e.l., t-skjorte og genser. Det hender også vi har med en jakke.

Alternativt,om barna er små, kan man skifte på flyet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...