Gjest linnea27 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 hei vi har 3 barn som vi skal reise til syden med, jeg lurer på hva jeg skal kle på di på bortturen? sommerkler eller lange kler? (har alldri reist til syden før) -syns det er så vanskeligt å vite for det er jo ganske kaldt her i forhold til når vi lander.....redd di skal fryse på flyet håper på noen tips! tusen takk 0 Siter
Gemini Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Kle de lag på lag, t-skjorte under langermet genser osv. Eller ha shorts/skjørt og andre lette klær i håndbagasjen, så dere kan skifte når dere kommer fram. Enig i at man bør tenke på at det kan være kaldt på flyet. Jeg fryser alltid ombord i fly hvis jeg ikke kler meg godt, og det er ikke nok tepper ombord til alle som ønsker det. 0 Siter
nitni Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jente: Strømpebukse og kjole med genser under/over. Når man kommer i varmen tar man bare av str. buksa og genser så er de sommerkledt. Gutt: Ville tatt på bukse som man kan glide av deler sånn at det blir shorts/kortbukse, T-skjorte under genser. 0 Siter
org Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Vi har brukt t-skjorter med ulltrøye (langarmet) over. Og langbukse med shorts under. De samme klærne på hjemturen også. Veldig greit, og ikke for varmt. Ulltrøyene har vært grei å finne på kjølige kvelder i syden også. 0 Siter
Aisha1365380364 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Vi har ofte på capribukser e.l., t-skjorte og genser. Det hender også vi har med en jakke. Alternativt,om barna er små, kan man skifte på flyet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.