Gjest Ferie snart.... Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Lillegutt på to våknet i natt og hadde over 39 i feber.... Er jeg "slem" som holder han inne idag? Hadde 37,9 når han sto opp... Vi reiser på ferie fredag, og skal fly.Vil ha han nogenlunde frisk til det.... 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Han kunne nok vært ute litt, men han er kanskje slapp. 0 Siter
eddvik Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Han kunne nok vært ute litt, men han er kanskje slapp. Han er ganske slapp ja, snørrer og hoster litt... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Han er ganske slapp ja, snørrer og hoster litt... Jeg har MYE erfaring med feberunger, og jeg hadde definitivt holdt barnet inne. Dessuten, 37,8 er også feber, om enn lite. Det betyr at kroppen ikke er helt i lag. Min erfaring er at om man slipper ut ungene når de har bare bittelitt feber, så forverrer tilstanden seg veldig til natta. Jeg har prøvd alle varianter på jentene mine, tror jeg, både sommer og vinter. Derfor har jeg altså lært at de må være inne når det er antydning til feber. Som du sier - han må jo få bli ordentlig frisk til ferien starter. Å fly med snørr og tette bihuler er jo bare pyton. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.