Gå til innhold

Feber

Gjest Ferie snart....

Anbefalte innlegg

Gjest Ferie snart....
Skrevet

Lillegutt på to våknet i natt og hadde over 39 i feber.... Er jeg "slem" som holder han inne idag? Hadde 37,9 når han sto opp...

Vi reiser på ferie fredag, og skal fly.Vil ha han nogenlunde frisk til det....

Gjest god helg
Skrevet

Han kunne nok vært ute litt, men han er kanskje slapp.

Skrevet

Han kunne nok vært ute litt, men han er kanskje slapp.

Han er ganske slapp ja, snørrer og hoster litt...

Gjest Mom33
Skrevet

Han er ganske slapp ja, snørrer og hoster litt...

Jeg har MYE erfaring med feberunger, og jeg hadde definitivt holdt barnet inne.

Dessuten, 37,8 er også feber, om enn lite. Det betyr at kroppen ikke er helt i lag.

Min erfaring er at om man slipper ut ungene når de har bare bittelitt feber, så forverrer tilstanden seg veldig til natta. Jeg har prøvd alle varianter på jentene mine, tror jeg, både sommer og vinter. Derfor har jeg altså lært at de må være inne når det er antydning til feber.

Som du sier - han må jo få bli ordentlig frisk til ferien starter. Å fly med snørr og tette bihuler er jo bare pyton.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...