Onsdag1365380628 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg har brukt rivotril som sovemedisin det siste halve året, først 2mg,så har dosen økt til 4-6 mg og her stoppet jeg. Kuttet ut over natten, og selv om jeg fikk noe redusert søvn første uka,merket jeg ikke spesielt. Så ble jeg "syk", vondt i kroppen,dårlig matlyst, ekkel metallsmak i munnen. Og en følelse av uro i kroppen. Nå er det to uker siden jeg sluttet og har enda disse symptomene. Kan det ha sammenheng med at jeg sluttet sånn brått med rivotril? Det er jo anbefalt gradvis nedtrapping. Og kommer symptomene først en uke senere? Bruker Ritalin, 10mg,4 ganger daglig og ikke noe annet. Dette har jeg brukt i 3mnd og ikke merket bivirkninger av. Er det noen som vet og kan svare meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234223-nedtrapping-av-sovemedisin-abstinenser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.