Gå til innhold

Er jeg en manipulerende drittsekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du lykkes i så fall dårlig med manipuleringen din. hihi

Gjest hareinoefastnick
Skrevet

hehe nå måtte jeg le. At du er en manipulerende drittsekk må være det aller aller siste jeg noen gang hadde sett for meg deg som!!

Du er bare deprimert, forvirra, fortvila og har det jævlig, men ønsker ha det bra!

Hva som er verst av det, og å være en manipulerende drittsekk...er vanskelig å si.

Trolig er det siste det verste, for det kan en aldri bli bedre av...

Gjest Lysglimt
Skrevet

Nei,kjære deg,det er du da ikke,du har det vondt....

Det er like mye lov å ha det vondt,som å ha det bra.

Det er bare motsetninger!

Gjest Violsa
Skrevet

det er du vel ikke . Du er fortvilet og lei deg og har det vanskelig. Å du må gjerne skrive dine tanker her og sånn :)

håper du får en bedre dag i morra.

håper du ikke mister troen på at du kan bli bedre å lykkelig og alt det der

Skrevet

Manipulerende? Overhode ikke!

Du strekker ut en hånd og roper på hjelp. Et menneske som holder på å drukne og skriker etter hjelp ville man ikke drømme om å kalle manipulerende!

Du er heller modig.

Skrevet

Du er akkurat som meg. Jeg må overbevises av behandler støtt og stadig at plagene mine ikke skyldes et oppmerksomhets ønske men reell sykdom.

Men da får jeg jo oppmerksomhet og da blir jeg i tvil alikevel.

Men slik er det å være deprimert. Man tror man bare har seg selv og takke.

Skrevet

Du er akkurat som meg. Jeg må overbevises av behandler støtt og stadig at plagene mine ikke skyldes et oppmerksomhets ønske men reell sykdom.

Av og til ser man uttalelser av typen "hun er bare ute etter oppmerksomhet". Jeg tenker at om så skulle være tilfelle, så er vel også et sterkt behov for oppmerksomhet ofte utslag av "psykdom". Jeg ser derfor ingen grunn til å være fordømmende selv i forhold til de som muligens primært er ute etter "oppmerksomhet". Slike oppmerksomhetsbehov har også en bakgrunn, og er uhyre slitesomt for den det gjelder.

Jeg tenkte på dette da jeg leste din kommentar, derfor skriver jeg det her, selv om det egentlig er litt på "skrå" i forhold til det du skriver:-)

Skrevet

Nettopp sånn føler jeg det også. Konsekvensen av at jeg får oppmerksomhet gjør at jeg er redd jeg er manipulativ. Redd for å innrømme at jeg trenger oppmerksomhet også, og føler meg "fæl" i rollen som en som trenger det.

Takk for et spennende tema!:-) Orio og fluxing. Noe å kjenne seg igjen i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...