Gå til innhold

Kommer ikke vintern snart da...?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvor er du gråvær?

bleh, sol og sommer er fy :P

blir så deppa, klarer ikke komme meg ut, og jeg som har fått kontakt med en psykiatrisk psykepleier og alt, klarer ikke og komme meg ut av huset engang...!

Blir så trist av og lese her også, vi som er så alene.. Skulle så ønske at vi kunne hjulpet hverandre, at det var lettere og komme i kontakt. At vi kunne møtes og blitt en god accepterende venne gjeng som sparket hverandre i rævva til og komme oss ut og gjøre ting...

At vi kunne blitt kjærester og glade!

Vi mangler jo bare et binneledd, en start!

Nå går jeg i hi til snøen faller igjen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234252-kommer-ikke-vintern-snart-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lysglimt

Det trist at ikke folk kan bry seg mere om hverandre syns jeg.

Og akseptere hverandre som man er,alt hadde blitt lettere da.

Det er så mange forventninger i dagens sammfunn,håper og tror at det snur en gang.

En artig tanke det der,hadde vært morro å treffe alle som er her,men tror noen hadde blitt uenige også "kranlet" litt,det liker ikke jeg.

Derfor hadde det vært fint om man bare kunne akseptert hverandre.

Du kan ikke reise en plass da?

Eller legge deg inn en plass,trist hvis du bli sittende inne til sneen faller.

Hvis du kan være en plass litt iallefall?

Da får du jo være sosial og får være med på ting...

Skulle vært sommerleirer som man kunne reist til,det hadde jo vært et bra tilbud for mange.

Håper du kommer deg litt ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...