Gjest Little Madam Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Så spør jeg deg... Siden psykiateren min er på en lang ferie.. :-( Jeg har slitt psykisk over mange år.. Har bl.a gått på Cisordinol og Cipralex som jeg slutta med ved juletider. De siste ukene/månende har jeg slitt mye.. Med bl.a uro, mistenksomhet og tankekjør.. Men jeg føler at det i større og større grad har gått over i fysiske symptomer som bl.a hodepine,kvalme og svimmelhet.. Har vært hos fastlegen min. Det ble tatt endel blodprøver og ekg. Det var normale funn. Men til tider har jeg litt høyt blodtrykk og hurtig puls.. Dette tror fastlegen kommer av stress. Har fått Inderal retard 80 mg for høy puls.. Føler vel at Inderal-medisinen ikke hjelper så veldig mot mine fysiske plager.. Er veldig plaget av svimmelhet,uvelhet og ørhet.. Jeg prater ikke med fastlegen om den "psykiske biten" som jeg sliter med, det føler jeg at jeg har psykiateren til.. Men nå føler jeg meg litt rådvill og overlatt til meg selv.. siden han er på en lang ferie... Kan du svare meg på om det er sannsynlig at mine sterke fysiske plager kommer av stress og psykiske belastninger?? Har opplevd egentlig veldig mange belastninger den siste tia med mange traumatiske minner som er kommet til overflaten, dødsyk familiemedlem og ikke minst må flytte fra bolig og nabolag som jeg, mann og barn trives veldig godt i.... Jeg føler meg veldig DÅRLIG... Og psykiateren min er masse borte for tia...Og fastlegen kan stortsett ikke hjelpe til med stort... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234267-nhd-siden-du-er-psykiater-og-lege/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg tror det er overveiende sannsynlig at det er en sammenhenghg mellom din psyke og disse kroppslige symptomene som har mye med psyke å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234267-nhd-siden-du-er-psykiater-og-lege/#findComment-1791654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.