kolya Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Hei! Jeg har fått to barn. Da jeg fikk førstemann, var jeg i jobb, og hadde "vanlig" fødselspermisjon, og denne tiden telles med når lønnsansiennitet beregnes. Da jeg fikk andremann, hadde jeg sagt opp jobben min 5 mnd. tidligere pga. flytting. Jeg hadde ikke fått ny jobb. Jeg fikk fødselspenger i hovedsak beregnet ut fra min gamle lønn. Skal jeg også få denne tiden regnet med når lønnsansiennitet beregnes? Jeg jobber i offentlig sektor (lærer). En nabo/venninne av meg har nettopp begynt i ny jobb i offentlig sektor (veterinær). Hun sa at hun fikk beregnet lønnsansiennitet fra hun var ferdig utdannet. Hun har også hatt fødselspermisjoner og vært arbeidsledig. Er det vanlig å få beregnet lønnsansiennitet fra det tidspunktet en var ferdig utdannet? 0 Siter
Gjest nitil Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 nei, det er ikke vanlig. Hva det er for dere lærere er slett ikke godt å vite... 0 Siter
asterix Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Omsorg for barn kan man få godskrevet som ansiennitet. http://www.vefsn.kommune.no/internett/Felles/blanketter/lonnsan.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.