Gjest trultemor26 Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Snuppa på snart 11 mnd blir smurt inn med solkrem i dette fine været om dagen. Jeg pleier ikke å bade henne hver dag, men burde jeg det de dagene hun har fått solkrem på seg, for å vaske det av?? 0 Siter
puttelull Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Burde og burde.... Men det er nå deilig å få vasket av seg klisset og sola... Minsten her på snart 2 elsker å bade og få på natt-tør, ihvertfall. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 I dag har vi brukt mye solkrem og de to eldste dusjet før de la seg. Minstemor sovnet i bilen hjem (2 år), så hun sover med solkremen på. Jeg praktiserer ikke dusjing hver dag, men innimellom - mest for å få av sand og skitt. Men du har sikkert rett i at det kan være lurt å vaske av solkremen innimellom :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Vet ikke hva man burde, men jenta mi har gjerne sandkrig og diverse om dagen, så å ikke vaske henne før hun legger seg ville gjort hele senga svart tror jeg. Men vasker ikke legger og armer som også har fått solkrem da, men hender, føtter og ansikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.