zitrus Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Det er nå over 1,5 år siden vi kom hjem med vårt kinatroll. Etter en stund i tenkeboksen, tøff barnehagestart, hvor tanken på et barn til var fjern :-) og innsamling av alle nødvendige attester (vår kommune forlanger alt på forhånd), er vi nå i gang med vår andre adopsjon! I gang og i gang, tar nok en stund før BV kommer på besøk, men nå har vi allefall startet. :-) 0 Siter
yogi Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Så kjekt da Zitrus. Jeg ble nesten litt misunnelig jeg. Skulle gjerne ha startet påan igjen, men det skjer nok ikke. Lykke til videre. Det skal bli kjekt å følge med videre. ) Hilsen 0 Siter
Mattias1365380379 Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Så bra at dere er i gang igjen! Håper kommunen ikke bruker alt for lang tid med å komme til dere! Det virker jo iallfall som region øst bruker kort tid på 2. gangssøkere nå, så forhåpentligvis er søknaden deres på vei til Kina i løpet av høsten. Ha en fin uke, håper vi sees før sommeren er over! Klem fra 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Gratulerer med oppstart av ny prosess!! Blir spennende å følge dere på veine mot barn nr. 2. mvh 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Gratulerer med oppstart av ny prosess. Håper barnevernet ikke bruker altfor lang tid før de kommer på hjemmebesøk. Lykke til! 0 Siter
nedtelling Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Heisan Så morro at også dere er i gang igjen.. Flere i Romeriksgjengen som er i prosess nå. skal bli gøy å høre nyheter når de kommer! :-) 0 Siter
colkin Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Så hyggelig da, zitrus (og zitron)! Nå blir jeg nesten litt sjalu, men jeg må nok si meg ferdigventet... ;o) Skjønner godt at turen i 04 ga mersmak, - med et lite sjarmtroll som resultat. Lykke til, og så må du holde oss oppdatert! mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.