Shalom1365380735 Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 No er vi endeleg heime, med den flottaste lisje guten de kan tenkje dykk!. Alt har gått bra og lisjebroren på 2 år glir rett inn i familia. Storesyster (6) er både gla og stolt. Ei lita historie frå då vi var på hentereise: Det var mange som studerte oss når vi gjekk tur i byen, ein dag høyrde eg storesøster seie til lisjebror; "berre ikkje bry deg om dei du, dei berre ser på oss fordi vi har kvite foreldre" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Gratulerer :-) Den kommentaren fra storesøster var kjempesøt :-) 0 Siter
kystfugl Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Gratulerer :-) Den kommentaren fra storesøster var kjempesøt :-) Gratulerer med lillebror... Artig med stolte storesøsken, de har flotte forklaringer på ting 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Gratulerer med lillebror... Artig med stolte storesøsken, de har flotte forklaringer på ting under trådstarters svar :-) Hmm, jeg begynte et øyeblikk å lure på om jeg hadde født igjen *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.