Gå til innhold

jeg har ikke godt av alkohol men ligger det noe bak ?

Anbefalte innlegg

Gjest spinoff
Skrevet

er det ett tegn på noe om man blir veldig deprimert i en hel uke etter en fyll? mener tegn på om jeg har noe snikende psykiske problemer, har aldri hatt noe problem med dette før men nå blir jeg slik hver eneste gang.

det er en enkel løsning nemlig å la være å drikke men jeg lurer veldig på hvorfor jeg plutselig har fått dette problemet.

Skrevet

Velkommen i gjengen! Etterhvert som jeg har blitt eldre, har dette problemet blitt værre og værre. Sliter med fylleangst og depresjoner i lang tid etterpå. Alkohol er gift! Mer om det er det ikke å si. Spritfylla er den værste for meg. Drikker jeg øl er det ikke like ille som med brunt brennevin. Det er et reint H******

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...