Gjest lurer på dette her Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Har blitt litt overrasket over de fire-fem beste kompisene til sønnen vår, for ingen av dem tør kjøre noen av de store attraksjonene, som f eks supersplash, loopen og thundercoaster. De er 9-10 år gamle. Sønnen vår synes det er rart, for han har kjørt slike attraksjoner et par års tid nå. Har han usedvanlig forsiktige venner? Vi har ikke en "tøffing" til sønn som kaster seg ut i ting med dødsforakt. Han er veldig forsiktig med slikt som sykling, stuping/hopping etc. 0 Siter
Lucretia Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Niesen min på 8 var med oss opp i både thundercoaster og loopen tidligere i år Ble litt blek da hun tok thundercoaster første gang, men etter jomfruturen var det bare gøy og hun ville ta den om igjen og om igjen hehe. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Datteren min var åtte ifjor somnmer og prøvde både supersplashen og loopen. Hun ville også oppi Thundercoasteren, men (heldigvis) var køa altfor lang ;-) Seksåringen min er jeg litt mer usikker på når det gjelder å prøve sånt... Får se om et par års tid. 0 Siter
nitni Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg er 35 og styrer lett unna disse atraksjonene ) Synes ikke ungene er pysete om de ikke vil oppi disse atraksjonene. Vi er jo forskjellige både barn og voksne. 0 Siter
Speak Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Litt utenfor: Er det grenser for hvor høye de må være for å kjøre noen av disse atraksjonene? Har ei lita jente på 7 år som synes slikt er kjempeartig, men ho er bare 115 cm, og jeg har hørt at det er 120cm grenser for en del atraksjoner. Så jeg har gladelig styrt unna hele Tusenfryd fram til nå. Ellers blir det nok bare ei jente som blir lei seg. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Litt utenfor: Er det grenser for hvor høye de må være for å kjøre noen av disse atraksjonene? Har ei lita jente på 7 år som synes slikt er kjempeartig, men ho er bare 115 cm, og jeg har hørt at det er 120cm grenser for en del atraksjoner. Så jeg har gladelig styrt unna hele Tusenfryd fram til nå. Ellers blir det nok bare ei jente som blir lei seg. Vi har vært der to år på rad da han var 9 og 10 år, han er redd de fleste karuseller så han tok en sånn barnekarusell som jeg tror heter froskehoppet. Det var 5 og 6 åringer som råkosa seg i den mens han klamret seg fast og var grønn i ansiktet Det var også en blekksprut karusell der som han våget seg opp i. Ganske kjedelig for oss i Tusenfryd synes vi. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Litt utenfor: Er det grenser for hvor høye de må være for å kjøre noen av disse atraksjonene? Har ei lita jente på 7 år som synes slikt er kjempeartig, men ho er bare 115 cm, og jeg har hørt at det er 120cm grenser for en del atraksjoner. Så jeg har gladelig styrt unna hele Tusenfryd fram til nå. Ellers blir det nok bare ei jente som blir lei seg. Ja, det er høydekrav. Og de håndheves strengt også har jeg skjønt, det er jo pga sikkerhet. Du finner en oversikt her http://tusenfryd.no/?pageId=202 (dersom linken ikk eble riktig kan du finne "høydeguiden" på nettsidene) 0 Siter
emin Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Litt utenfor: Er det grenser for hvor høye de må være for å kjøre noen av disse atraksjonene? Har ei lita jente på 7 år som synes slikt er kjempeartig, men ho er bare 115 cm, og jeg har hørt at det er 120cm grenser for en del atraksjoner. Så jeg har gladelig styrt unna hele Tusenfryd fram til nå. Ellers blir det nok bare ei jente som blir lei seg. Det er høydegrenser ja. Snuppa var 3,5 år da vi var på Tusenfryd i fjor og hun var akkurat 110 cm med skoene på og på millimeteren høy nok til å få være med og kjøre Loopen. Hun var smørfornøyd med det! ) 0 Siter
laban Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Litt utenfor: Er det grenser for hvor høye de må være for å kjøre noen av disse atraksjonene? Har ei lita jente på 7 år som synes slikt er kjempeartig, men ho er bare 115 cm, og jeg har hørt at det er 120cm grenser for en del atraksjoner. Så jeg har gladelig styrt unna hele Tusenfryd fram til nå. Ellers blir det nok bare ei jente som blir lei seg. Hun kan kjøre ganske mye når hun er over 110 og er sammen med en voksen. 0 Siter
Speak Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Ja, det er høydekrav. Og de håndheves strengt også har jeg skjønt, det er jo pga sikkerhet. Du finner en oversikt her http://tusenfryd.no/?pageId=202 (dersom linken ikk eble riktig kan du finne "høydeguiden" på nettsidene) Ja, dette var grei oversikt:-) Ho er relativt tøff når det gjelder karuseller, så å dra dit dersom ho ikke får lov til noe særlig vil være nedtur. Vi får se hva det blir i sommer. . 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Min 8-åring eier ikke frykt når det gjelder sånne ting, han kjører alt han får lov til å kjøre. Min venninnes barn styrer derimot unna de tøffeste attraksjonene. Begge deler er vanlig og det er bare et uttrykk for at barn er forskjellige. 0 Siter
muriel Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Vi er forskjellige: Ikke f*n om noen hadde fått meg opp i noen av de innretningene der!!!! (og jeg er i tredveårene, så jeg blir vel neppe noe tøffere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.