Gå til innhold

Vaskemaskin - hvilket merke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der røyk jammen vaskemaskinen, etter mange år med lang å tro tjeneste. Huff, stort innhugg i lommeboka sånn før ferien dette, men ny må vi jo ha!

Så var det da, hvilket merke? Ser Elkjøp har en helt enkel AEG på salg, uten særlig finesser, til under 5000,-. Bosh og andre merker, store prisforskjeller her! Noen andre mammaer her, som vasker mye klær og har gode anbefalinger på rimelige vaskemaskiner??

Gjest prust
Skrevet

Vi har hatt vår AEG i ca ti år og er knallfornøyd med den! Pumpa er skiftet en gang, det er alt.

Aner ikke nummer og merke. Den ble kjøpt på Elkjøp våren 1995, men vi tok den ikke i bruke før i 2006. Når den ryker, vil jeg ha ny AEG :-)

kakki1365380609
Skrevet

Vi har hatt vår AEG i ca ti år og er knallfornøyd med den! Pumpa er skiftet en gang, det er alt.

Aner ikke nummer og merke. Den ble kjøpt på Elkjøp våren 1995, men vi tok den ikke i bruke før i 2006. Når den ryker, vil jeg ha ny AEG :-)

Enig :o)

Skrevet

Hvorfor sto den i 11 år før dere begynte å bruke den?

Gjest Labbeleifogline
Skrevet

Den skjønte jeg ikke. Knallfornøyd med en maskin brukt i noen måneder? Pumpeskift allerede? Og hvorfor sto den brakk i ti år?

Gjest prust
Skrevet

Hvorfor sto den i 11 år før dere begynte å bruke den?

Feil feil FEIL!!!!

Den stod i ETT år før vi begynte å bruke den. Kjøpte den i 1995 og begynte å bruke den i 1996. Klebaker, klebaker!

Gjest prust
Skrevet

Den skjønte jeg ikke. Knallfornøyd med en maskin brukt i noen måneder? Pumpeskift allerede? Og hvorfor sto den brakk i ti år?

Feil! Den stod i ett år før vi begynte å bruke den. Svigers spanderte vaskemaskin på oss våren 1995. Da trengte vi den ikke for vi vasket på skolen (hadde ikke innlagt vann). Vi flyttet våren 1996, og fra da av har den vært vår trofaste venn :-)

Beklager skrivefeil!

Gjest Labbeleifogline
Skrevet

Feil! Den stod i ett år før vi begynte å bruke den. Svigers spanderte vaskemaskin på oss våren 1995. Da trengte vi den ikke for vi vasket på skolen (hadde ikke innlagt vann). Vi flyttet våren 1996, og fra da av har den vært vår trofaste venn :-)

Beklager skrivefeil!

Så, så...rolig nå. Skjønner tegninga fin-fint. :)

Gjest prust
Skrevet

Så, så...rolig nå. Skjønner tegninga fin-fint. :)

Er så lenge siden jeg har skrevet årstall med 19...., skjønner du! Fingrene glir fortere over på 2000-tallene :-)

Skrevet

Jeg har ei Miele maskin. Den er ikke spesiellt billig. Men den skal holde daglig bruk i 15-20 år, uten at det skjer noe med den. Nå har jeg ikke hatt den så lenge da, så jeg vet ikke om det stemmer. Men den vasker veldig fint. Vasket tom ullammeinnleggene mine i den uten at de krympa.

Gjest Tatjana
Skrevet

Vi har Zanussi IZ 6 (tror det er det den heter). Den ble kjøpt for over 6 år siden og har vært mer eller mindre i daglig bruk. Jeg er godt fornøyd jeg. Har ikke hat noen problemer.

Skrevet

Feil feil FEIL!!!!

Den stod i ETT år før vi begynte å bruke den. Kjøpte den i 1995 og begynte å bruke den i 1996. Klebaker, klebaker!

*Knegg* Det ante meg det! ;o)

Skrevet

Jeg kjøpte en enkel AEG-maskin, til ca 5000,- for 5 år sien, og jeg sier som reklamen for Elkjøp: Løp og kjøp!;-)

Jeg er knallfornøyd! Og maskina her i heimen går minst 2 ganger om dagen...

AEG er superduper!

Skrevet

Miele hvis du har god råd. Borch er også veldig bra!! Bruk penger på en du kan være fornøyd med! Som vasker ull! Det er bedre å bruke en tusenlapp ekstra og være fornøyd enn å angre etterpå. Tror du får en god maskin for 5000,-. Mitt tips er å dra på en annen butikk først, for å sjekke ut hva de har å si. Så kan du heller vurdere den de anbefaler oppimot elkjøp. Min erfaring er at de gjerne gir deg en bra pris siden de vet hva elkjøp har å by på!

Lykke til. Bruk heller 2 dager ekstra og bli fornøyd...bare et råd.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er strålendes fornøyd med min AEG vaskemaskin. Har hatt den i litt over 5 år nå.

Stor trommel som får plass til en del, god sentrifuge. Brukervennlig. Veldig OK med display, som om noe skulle være galt kommer det opp feilmelding, og man kan sjekke bruksanvisningen.

Og man ser hvor mange minutter det er igjen til vasken er ferdig.

Kjenner flere med AEG som er fornøyde.

Men Miele skal jo være rolls roysen da :o) Bestemora mi har en slik, og jeg lurer på om ikke den er eldre enn meg...

Gjest Mom33
Skrevet

Vi har Miele, og veldig fornøyd.

I den kan man vaske absolutt alt, har mange varianter på program og klærne behandles skånsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...