tonie Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Min sprudlende lille sønn vekket meg i morges og dro av meg dyna med et svusj. Så ble smilet enda større og han sa: Næmmen mamma, der er jo puppen din jo! Å hælledussen så fin den er! Hælledussen??? *humrer* 0 Siter
tonie Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 Artig :-) Hehe, ja det synes jeg også. Unger sier utrolig mye rart:-) 0 Siter
tonie Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 Eh? Ammer du ham enda? Eh. Nei...? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 For en skjønn og snill sønn du har Jeg fikk også puppekommentar fra min sønn i dag, men det var ikke det han sa 0 Siter
mariamamma Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Må bare tilføye noe sånn apropos pupp. Jeg ammet jenta mi til hun var godt over 2 år (kveldskos). Vel, så følte jeg at hun begynnte (?) å bli litt vel stor. Hvor stor hun var skjønnte jeg da vi hadde sluttet med ammingen: Vi sto i laaaaang butikk-kø. Jenta mi ser på mannen bak i køen og forteller som en selvfølge at puppen til mamma er tom. Ingen reaksjon. Hun prøver igjen. Igjen ingen reaksjon. Han later nok som om han ikke hører av hesnyn til meg. Da roper hun så høyt at ingen kunne unngå å høre det "HALOOOO-OOO!! PUPPEN 'E MAMMA TOOOOON (tom)". Skal si det var mange røde kinn på mine vegne. Og det gikk opp for meg hvor stor jenta faktisk var blitt, gitt.... Men jeg kunne jo ikke annet enn å le heller og det ble etterhvert flere av oss ;o) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Må bare tilføye noe sånn apropos pupp. Jeg ammet jenta mi til hun var godt over 2 år (kveldskos). Vel, så følte jeg at hun begynnte (?) å bli litt vel stor. Hvor stor hun var skjønnte jeg da vi hadde sluttet med ammingen: Vi sto i laaaaang butikk-kø. Jenta mi ser på mannen bak i køen og forteller som en selvfølge at puppen til mamma er tom. Ingen reaksjon. Hun prøver igjen. Igjen ingen reaksjon. Han later nok som om han ikke hører av hesnyn til meg. Da roper hun så høyt at ingen kunne unngå å høre det "HALOOOO-OOO!! PUPPEN 'E MAMMA TOOOOON (tom)". Skal si det var mange røde kinn på mine vegne. Og det gikk opp for meg hvor stor jenta faktisk var blitt, gitt.... Men jeg kunne jo ikke annet enn å le heller og det ble etterhvert flere av oss ;o) Hihi, så skjønn Hadde jeg vært vitne ville jeg humret for meg selv resten av dagen! Både av mor og barn.. 0 Siter
muriel Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Hælledussen, så søtt! )))) Nevøen min studerte mammaen sin på badet en dag. Puppene hennes er vel ikke det de engang var, så hun ble både glad og rørt da han sa: "Mamma, du har så fine pupper!" (rørt mamma) Så kommer det: "De er så lange og fine!" *hehe* 0 Siter
mariamamma Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Hihi, så skjønn Hadde jeg vært vitne ville jeg humret for meg selv resten av dagen! Både av mor og barn.. Ja det er godt man kan le! Glemmer ikke da hun hadde sett video av meg som høygravid med henne. Da jeg skulle hente i barnehagen noen dager senere fikk jeg høre at hun hadde fortalt små og store at "mamma har baby i magen". Heldigvis hadde ingen turt å spørre ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.