Gå til innhold

Ok, jeg må bare ha et sånt barnemunn-innlegg jeg også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sprudlende lille sønn vekket meg i morges og dro av meg dyna med et svusj. Så ble smilet enda større og han sa: Næmmen mamma, der er jo puppen din jo! Å hælledussen så fin den er!

Hælledussen??? *humrer*

Skrevet

Artig :-)

Hehe, ja det synes jeg også. Unger sier utrolig mye rart:-)

Skrevet

For en skjønn og snill sønn du har :) Jeg fikk også puppekommentar fra min sønn i dag, men det var ikke det han sa :(

Skrevet

Må bare tilføye noe sånn apropos pupp.

Jeg ammet jenta mi til hun var godt over 2 år (kveldskos). Vel, så følte jeg at hun begynnte (?) å bli litt vel stor. Hvor stor hun var skjønnte jeg da vi hadde sluttet med ammingen:

Vi sto i laaaaang butikk-kø. Jenta mi ser på mannen bak i køen og forteller som en selvfølge at puppen til mamma er tom. Ingen reaksjon. Hun prøver igjen. Igjen ingen reaksjon. Han later nok som om han ikke hører av hesnyn til meg. Da roper hun så høyt at ingen kunne unngå å høre det "HALOOOO-OOO!! PUPPEN 'E MAMMA TOOOOON (tom)".

Skal si det var mange røde kinn på mine vegne. Og det gikk opp for meg hvor stor jenta faktisk var blitt, gitt.... Men jeg kunne jo ikke annet enn å le heller og det ble etterhvert flere av oss ;o)

Skrevet

Må bare tilføye noe sånn apropos pupp.

Jeg ammet jenta mi til hun var godt over 2 år (kveldskos). Vel, så følte jeg at hun begynnte (?) å bli litt vel stor. Hvor stor hun var skjønnte jeg da vi hadde sluttet med ammingen:

Vi sto i laaaaang butikk-kø. Jenta mi ser på mannen bak i køen og forteller som en selvfølge at puppen til mamma er tom. Ingen reaksjon. Hun prøver igjen. Igjen ingen reaksjon. Han later nok som om han ikke hører av hesnyn til meg. Da roper hun så høyt at ingen kunne unngå å høre det "HALOOOO-OOO!! PUPPEN 'E MAMMA TOOOOON (tom)".

Skal si det var mange røde kinn på mine vegne. Og det gikk opp for meg hvor stor jenta faktisk var blitt, gitt.... Men jeg kunne jo ikke annet enn å le heller og det ble etterhvert flere av oss ;o)

Hihi, så skjønn :) Hadde jeg vært vitne ville jeg humret for meg selv resten av dagen! Både av mor og barn..

Skrevet

Hælledussen, så søtt! :o))))

Nevøen min studerte mammaen sin på badet en dag. Puppene hennes er vel ikke det de engang var, så hun ble både glad og rørt da han sa: "Mamma, du har så fine pupper!" (rørt mamma) Så kommer det: "De er så lange og fine!"

*hehe*

Skrevet

Hihi, så skjønn :) Hadde jeg vært vitne ville jeg humret for meg selv resten av dagen! Både av mor og barn..

Ja det er godt man kan le!

Glemmer ikke da hun hadde sett video av meg som høygravid med henne.

Da jeg skulle hente i barnehagen noen dager senere fikk jeg høre at hun hadde fortalt små og store at "mamma har baby i magen". Heldigvis hadde ingen turt å spørre ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...