Gå til innhold

Om det å forlate barn i bilen når man er i butikken..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Calóni

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150134072' post='3160367]

Okei? Spesielt. Jeg sjekker alltid ekstra når jeg står på utsattte plasser. Og jeg har ingen barn i bilen. Skulle da trodd man gjorde det automatisk :)

Det ble vel sjekket ekstra nettopp ved å sette håndbrekket på ;) Bilen sto sikkert i gir også, det er jo lett å dytte i girspaken så den blir stående i fri.

Da min nabo var tre år tok han av brekket på farens bil, og kjørte nedover en bakke og knuste postkassestativet ;)

Angelica :o)

Det ble vel sjekket ekstra nettopp ved å sette håndbrekket på ;) Bilen sto sikkert i gir også, det er jo lett å dytte i girspaken så den blir stående i fri.

Da min nabo var tre år tok han av brekket på farens bil, og kjørte nedover en bakke og knuste postkassestativet ;)

He he.. Stygt å le, men det tenkte jeg ikke på.

Tenkte at alle hadde like mye englebarn som jeg kommer til å få :P He he

Gjest Calóni

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150146117' post='3160704]

He he.. Stygt å le, men det tenkte jeg ikke på.

Tenkte at alle hadde like mye englebarn som jeg kommer til å få :P He he

Nettopp! Mine skal bli de søteste av alle, og de skal aldri gjøre noe galt. Og om de gjør det likevel, så er det selvsagt bare søtt :P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...