Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen bekjente som skal til USA og lurer på om det er noe jeg vil de skal kjøpe til oss. Tenker mest til barn... noen som har noe tips om noe som bare MÅ kjøpes når noen først er over there?

Gjest Elextra
Skrevet

Vet ikke hva som MÅ kjøpes, men jeg har gjerne handlet klær fra Osh Kosh og GAP når jeg har vært i USA. Det finnes dessuten et utrolig utvalg av sportsklær og -sko til rimeligere priser enn i Norge. Alt er egentlig billigere enn hjemme, selv om du ikke må regne med å finne ting til en brøkdel av prisen.

Gjest Elextra
Skrevet

Vet ikke hva som MÅ kjøpes, men jeg har gjerne handlet klær fra Osh Kosh og GAP når jeg har vært i USA. Det finnes dessuten et utrolig utvalg av sportsklær og -sko til rimeligere priser enn i Norge. Alt er egentlig billigere enn hjemme, selv om du ikke må regne med å finne ting til en brøkdel av prisen.

Skrevet
  Atene skrev (På 12.6.2006 den 20.38):

Du har jo jente - sjekk http://www.gymboree.com

Og så er jeg enig med Elextra - OshKosh og Gap har mye fint.

Gymboree har mye fint til smågutter også. Bare spør flyfly.

Gjest grethe
Skrevet

Eller Levis - det har kjempeflott Levis bukser til barn i alle aldre. Tulla vår fikk sin første da hun var 2 år. Kult synes nå jeg da. Eller "elsker jeg " Anne Geddes og hvis dere skal til Las Vegas har de egen butikk der.http://www.annegeddes.com/ Masse flott til jenter fra 0- 2 år. har også handlet via nette til gutten min også jeg da !

Skrevet

Enig med grethe her ja. Levis buksene til barn er kjempesøte:) Finnes i flere modeller, og i jente og guttefasong. Mine har bukse med bootcut, jenta har i tillegg capri. Kostet ca 100 NOK pr stk. Ellers har GAP og Osh Kosh mye fint ja, for ikke å snakke om Tommy Hilfiger og andre dyrere merker. Mye bra å finne på salg:)

Dessuten er joggesko veldig rimelig der. Kjøpte gode Nike løpesko til meg for knappe 300 NOK, og det nyeste av fotballsko fra NIKE til sønnen vår (voksenstr) til ca 250 NOK.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...