Gå til innhold

Reg. øst?

Anbefalte innlegg

Gjest venter veldig!
Skrevet

Noen som har pratet med region Øst de siste dagene?

Lurer veldig på hvor i bunken de er nå? Hvilke registreringsdatoer behandler de nå om dagen?

Skrevet

Hei! Jeg har......De har i hvertfall datatrøbbel og har ikke fått sendt ut vår godkjenning, som var i orden for 1 uke siden..... men de regnet med at de fikk ordnet det i løpet av uka. I dag skulle det komme en mann......som kanskje skulle fikse.........??? Vi har reg. dato i midten av mai, men pga. en udnerskriftmangel på et dokunet ble den først komplet siste uka i mai....... (2 gangs søkere)

Jeg synes du bare skal ringe å spørre de jeg, hvor du er i løypa..... de er ganske hyggelige!

Gjest venter veldig!
Skrevet

Hei! Jeg har......De har i hvertfall datatrøbbel og har ikke fått sendt ut vår godkjenning, som var i orden for 1 uke siden..... men de regnet med at de fikk ordnet det i løpet av uka. I dag skulle det komme en mann......som kanskje skulle fikse.........??? Vi har reg. dato i midten av mai, men pga. en udnerskriftmangel på et dokunet ble den først komplet siste uka i mai....... (2 gangs søkere)

Jeg synes du bare skal ringe å spørre de jeg, hvor du er i løypa..... de er ganske hyggelige!

Tusen takk for svaret du ga, kanskje jeg skulle ta en tlf, er ikke så glad i slike samtaler, men kan jo manne meg opp;-)

Mattias1365380379
Skrevet

Tusen takk for svaret du ga, kanskje jeg skulle ta en tlf, er ikke så glad i slike samtaler, men kan jo manne meg opp;-)

Hei!

Tenkte bare jeg skulle tipse deg om at det går an å sende dem mail også!

Er heller ikke så glad i å ringe og spørre om ting, så da jeg lurte på hvor langt vi var kommet sendte jeg mail, som jeg fikk et veldig hyggelig svar på enten samme dag eller dagen etter.

Husker ikke adr i farten, men det finner du på hjemmesiden deres.

Lykke til, håper dere slipper å vente altfor lenge!

Hilsen

Gjest venter veldig!
Skrevet

Hei!

Tenkte bare jeg skulle tipse deg om at det går an å sende dem mail også!

Er heller ikke så glad i å ringe og spørre om ting, så da jeg lurte på hvor langt vi var kommet sendte jeg mail, som jeg fikk et veldig hyggelig svar på enten samme dag eller dagen etter.

Husker ikke adr i farten, men det finner du på hjemmesiden deres.

Lykke til, håper dere slipper å vente altfor lenge!

Hilsen

Å, tusen takk for svar!

Det rådet tror jeg jammen jeg skal følge! Tusen takk!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...