Gå til innhold

Hun går!

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

I går så satt jeg henne ned på gulvet som vanlig, og så satte hun i gang med å gå!! Stabbet seg avgårde! Falt litt, men så var det opp igjen og gå videre. Hurra!!

Skrevet

Gratulere.

Den tiden er både morsom og litt masete.

Gjest Shira12
Skrevet

Grattis!

Er moro når de skjønner at de får det til :o) Tantungen min gikk i påsken, og jeg vet ikke hvem som var aller mest stolt av henne eller oss jeg :o)

Gjest trultemor26
Skrevet

Så flink! Hvor gammel er hun? :-)

Snart 11 mnd! *sjekke datoen* 5 dager fra 11 mnd.

Skrevet

Snart 11 mnd! *sjekke datoen* 5 dager fra 11 mnd.

Oi, det var tidlig! :-) Min lillegutt gikk 5 dager etter 1-årsdagen sin.

Skrevet

Gratulerer så mye :) Det er jo sånn stas...! Ikke verst til å ikke være 11 mnd enda.. Nå spørs det hva mi lillesnuppa sier.. Hun som er noen timer eldre ;) Tror ikke hun går på et par måneder enda.

Angelica :o)
Skrevet

Hurra!

Det gjør jo ting mye enklere framover ;)

Gjest grethe
Skrevet

Slikt er artig - husk bare at nå rekker hun enda lenger opp ;-) Alt har sin pris

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...