Gå til innhold

Underlag i vogna?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde et innlegg om dette for noen dager siden som heter sove på skinn. For det gjør gutten min, og jeg ville ha innspill på det. Det var veldig delte meninger, selvsagt, men jeg har prøvd meg litt fram de siste dagene med både bomullslaken og skinn, og funnet ut at han er desidert minst klam og svett når han har sovet på skinnet sitt.

Det er et veldig kortklipt skinn fra nøstebarn med hull for å trekke selene gjennom (det er forresten uten konkurranse det aller beste kjøpet noensinne jeg har gjort når det gjelder barneutstyr, men det er et annet tema).

Gutten min har ingenting over seg, bare myggnettingen rundt vogna og sånn liten parasoll.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234589-underlag-i-vogna/#findComment-1793814
Del på andre sider

Gjest grethe

Jeg hadde et innlegg om dette for noen dager siden som heter sove på skinn. For det gjør gutten min, og jeg ville ha innspill på det. Det var veldig delte meninger, selvsagt, men jeg har prøvd meg litt fram de siste dagene med både bomullslaken og skinn, og funnet ut at han er desidert minst klam og svett når han har sovet på skinnet sitt.

Det er et veldig kortklipt skinn fra nøstebarn med hull for å trekke selene gjennom (det er forresten uten konkurranse det aller beste kjøpet noensinne jeg har gjort når det gjelder barneutstyr, men det er et annet tema).

Gutten min har ingenting over seg, bare myggnettingen rundt vogna og sånn liten parasoll.

100% enig - slik ville jeg ha løst problemet også. Skinnet fra Nøstebarn er bare kjempebra. Kjøpte både til vognen og et større til å ha i sengen. Lillegutt på snart 3 ligger på det enda (vi bor i Oslo området) og er ikke for varm på natten - dynen sparker han av, men med skinnet holder han allikevel en fin temperatur. Jeg sover mega godt på natten når jeg vet han ikke fryser - Ullpysj fra samme leverandør brukes fra høsten og gjennom vinteren - barna BER om å ha den pysjen på

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234589-underlag-i-vogna/#findComment-1793821
Del på andre sider

Skinn er tingen! :-)

Jeg hadde nyfødt baby i en skikkelig tropesommer, og han lå hele sommeren oppå lammeskinnet sitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234589-underlag-i-vogna/#findComment-1794966
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...