Gjest fregnefjes Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Sønnen min er snart 5 år og i sommer skal han og pappaen reise til Tyskland og besøke slekninger.Dem skal være borte i 12 dager.Jeg har nettopp begynt i ny og jobb og har defor ikke noe ferie,så jeg kan ikke være med.Men jeg gruer meg litt.Kommer til å savne sønnen min veldig mye.Skal jobbe nesten hele tiden og skal på byen og feire bursdag så jeg rekker ikke å kjede meg så mye.Men jeg har en klump i magen.Det er vel vanlig det.Har aldrig vært uten gutten min så lenge før 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Min gutt var med bestemoren 14 dager i syden i vinter, da var han 4. Og jeg savnet han! Helt normalt det med klump i magen, men det går så bra så! Heldigvis finnes det mobiltelefoner slik at du hele tiden kan være oppdatert på hva poden gjør på via sms ) 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Min gutt var med bestemoren 14 dager i syden i vinter, da var han 4. Og jeg savnet han! Helt normalt det med klump i magen, men det går så bra så! Heldigvis finnes det mobiltelefoner slik at du hele tiden kan være oppdatert på hva poden gjør på via sms ) Vi har web kamera og det har dem der dem skal også så jeg får jo sett han hver dag. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Vi har web kamera og det har dem der dem skal også så jeg får jo sett han hver dag. Da blir det jo enda bedre ) Vet at sist jeg lå på sykehus så så pappaen guttungen på webcamera, og det hjalp visstnok veldig på ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.