Gå til innhold

Kommer til å savne han

Anbefalte innlegg

Gjest fregnefjes
Skrevet

Sønnen min er snart 5 år og i sommer skal han og pappaen reise til Tyskland og besøke slekninger.Dem skal være borte i 12 dager.Jeg har nettopp begynt i ny og jobb og har defor ikke noe ferie,så jeg kan ikke være med.Men jeg gruer meg litt.Kommer til å savne sønnen min veldig mye.Skal jobbe nesten hele tiden og skal på byen og feire bursdag så jeg rekker ikke å kjede meg så mye.Men jeg har en klump i magen.Det er vel vanlig det.Har aldrig vært uten gutten min så lenge før

Gjest Shira12
Skrevet

Min gutt var med bestemoren 14 dager i syden i vinter, da var han 4.

Og jeg savnet han! Helt normalt det med klump i magen, men det går så bra så!

Heldigvis finnes det mobiltelefoner slik at du hele tiden kan være oppdatert på hva poden gjør på via sms :o)

Gjest fregnefjes
Skrevet

Min gutt var med bestemoren 14 dager i syden i vinter, da var han 4.

Og jeg savnet han! Helt normalt det med klump i magen, men det går så bra så!

Heldigvis finnes det mobiltelefoner slik at du hele tiden kan være oppdatert på hva poden gjør på via sms :o)

Vi har web kamera og det har dem der dem skal også så jeg får jo sett han hver dag.

Gjest Shira12
Skrevet

Vi har web kamera og det har dem der dem skal også så jeg får jo sett han hver dag.

Da blir det jo enda bedre :o)

Vet at sist jeg lå på sykehus så så pappaen guttungen på webcamera, og det hjalp visstnok veldig på :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...