Gå til innhold

NHD: "Marginalt medisinert"?

Anbefalte innlegg

Påstår min psykiater etter at jeg har gått ned til 15 mg Abilify og 200 mg Seroquel. Er ikke Abilify en fullgod medisin? Må man virkelig ha en annen i bakhånd? Hvilken medisin kan eventuelt erstatte disse to (IKKE Risperdal!)? Det er viktig for meg at jeg ikke går opp i vekt mer. Håper du har noen gode tips!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234607-nhd-marginalt-medisinert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det om kvelden du tar seoquel?

Da er det kanskje for at du skal få sove,siden jeg har fått inntrykk av, at man ikke blir så trett av abilify som av andre nervroleptika.

Det er om kvelden - jeg trodde det kun var for søvn, men psykiateren min vil at det skal være anti-psykotika også.

Gjest Lysglimt

Det er om kvelden - jeg trodde det kun var for søvn, men psykiateren min vil at det skal være anti-psykotika også.

Vel kanskje det er det beste,jeg vet ingenting lenger.

Håper du får opplølging,håper de bryr seg om deg,det merker du nok...om de gjør det.

Det er bra om de bare ønsker deg godt,men som sakt "jeg tror du vet best selv"

Hvis du mener du kan klare deg uten om kvelden,kan du jo prøve,men vil ikke oppfordre deg til det heller...du må prøve deg frem tenker jeg.

Prøv med bare ablify hvis du føler for det,så ser du hvordan det går :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...