Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det går vannkopper i barnehagen nå, og nå viste akkurat guttungen stolt frem magen sin, han hadde nemlig fått prikker slik det snakkes så mye om nå, så det så! *flire* Han har noen små røde prikker på magen, noen få i halsen og ett par under armen. Men han er i fin form, og ikke klør han heller. Har han fått vannkopper nå? He he, sånn er det med førstemann vet dere, blank på det meste ;-) Søkte på vannkopper på bilder på google, men da kom det jo opp kjempeprikkete barn, og han langt fra så prikkete. Er jo bare noen få her og der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 eldstemann her hadde tre prikker ) og var ikke syk i det hele tatt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Ikke alle får så mange vannkopper. Min datter kom en dag hjem med to vannkopper; samme kveld krydde det! Så følg med, og kjøp gjerne hvitvask. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 eldstemann her hadde tre prikker ) og var ikke syk i det hele tatt. Jeg hadde fem (?) da jeg var liten. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 eldstemann her hadde tre prikker ) og var ikke syk i det hele tatt. Da krysser vi fingre for at det bare blir noen få prikker her også, og ikke noen syk guttunge! ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Ikke alle får så mange vannkopper. Min datter kom en dag hjem med to vannkopper; samme kveld krydde det! Så følg med, og kjøp gjerne hvitvask. Får ta meg en tur på apoteket i morgen tidlig, har en kløstillendes krem jeg kan bruke om det skulle bli gale i natt. Typisk at dette skjer når jeg skal ha ansvaret her hjemme alene for første gang på mange år ;-) Sambo jobber overtid, og sover på jobben, så nå får jeg testet meg på det meste ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Høres ut som vannkopper Det gjør nok det ja... Men det er jo lov og håpe i det lengste da ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Får ta meg en tur på apoteket i morgen tidlig, har en kløstillendes krem jeg kan bruke om det skulle bli gale i natt. Typisk at dette skjer når jeg skal ha ansvaret her hjemme alene for første gang på mange år ;-) Sambo jobber overtid, og sover på jobben, så nå får jeg testet meg på det meste ) Håper ikke han får så mye kløe! Minsten her klødde nesten ingenting (om jeg husker rett). 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Håper ikke han får så mye kløe! Minsten her klødde nesten ingenting (om jeg husker rett). Han klør foreløpig ikke, men så har han ikke så mange prikkene heller. Har heller ikke feber. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Han klør foreløpig ikke, men så har han ikke så mange prikkene heller. Har heller ikke feber. Hvis han blir skikkelig plaget av kløe, kan du gi ham allergitabletter. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det gjør nok det ja... Men det er jo lov og håpe i det lengste da ;-) Det er jo egentlig veldig greit å få det unna! Mine to eldste hadde det midt på sommeren da de var 1 og 3. Jeg syntes det var en fordel at det var varmt, slik at de trengte lite tøy. Det eneste var jenta på 1 - hun hadde så langt hår og klødde og svettet i hodebunnen. Nummer tre har ikke hatt det ennå, men en i barnehagen har nettopp hatt det, så jeg håper nesten hun får det nå hun også! Hun er to år. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Hvis han blir skikkelig plaget av kløe, kan du gi ham allergitabletter. Det viste jeg ikke, takk for tips! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det er jo egentlig veldig greit å få det unna! Mine to eldste hadde det midt på sommeren da de var 1 og 3. Jeg syntes det var en fordel at det var varmt, slik at de trengte lite tøy. Det eneste var jenta på 1 - hun hadde så langt hår og klødde og svettet i hodebunnen. Nummer tre har ikke hatt det ennå, men en i barnehagen har nettopp hatt det, så jeg håper nesten hun får det nå hun også! Hun er to år. Jo, enig i det, men han kunne hatt det neste uke, eller forrige uke, for det passer bedre for meg ;-) 0 Siter
karisma Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Mye mulig at det er vannkopper ja. Og det kan fort bli mange flere prikker i morgen. Væskefylte kan de også bli. Men, det er jo ikke sikkert. Mulig du er heldig. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jo, enig i det, men han kunne hatt det neste uke, eller forrige uke, for det passer bedre for meg ;-) Kjenner til det der ja! Det var en runde med vannkopper i området i november, men da holdt jeg jenta mi unna, fordi vi hadde så mye å gjøre med jobben, Nå passer det ganske greit :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Kjenner til det der ja! Det var en runde med vannkopper i området i november, men da holdt jeg jenta mi unna, fordi vi hadde så mye å gjøre med jobben, Nå passer det ganske greit :-) Sånt pleier ofte komme når det ikke helt passer oss voksne ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Mye mulig at det er vannkopper ja. Og det kan fort bli mange flere prikker i morgen. Væskefylte kan de også bli. Men, det er jo ikke sikkert. Mulig du er heldig. Nå er det blitt akkurat som en blemme på den ene prikken, den er ikke stor, men ser at det er blitt en blemme. Så det er nok vannkoppene ja. 0 Siter
karisma Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Nå er det blitt akkurat som en blemme på den ene prikken, den er ikke stor, men ser at det er blitt en blemme. Så det er nok vannkoppene ja. Jepp, da er det nok det. Håper han ikke blir så syk da. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det er nok vannkopper. Noen blir ikke særlig hardt rammet, guttungen hadde bare noen få prikker og var feberfri. Det verste var egentlig at han kjedet seg litt fordi han måtte holdes hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.