Gå til innhold

Biting 1 år gammel

Anbefalte innlegg

Gjest Hva gjør vi da?

Veldig festlig, at 15måndlingen her i huset er begynt å bite... Jeg og storebroren som får det, særlig på armer, skuldre o.l. når vi har naken hud... Prøver å gi minst mulig oppmerksomhet rundt det, men ikke så enkelt alltid det da, er jo så vondt!! Får tro det går over, men noen som har noen tips i mellomtida...??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234619-biting-1-%C3%A5r-gammel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jenta mi på 3 var lita beit hun også. Jeg reagerte alltid med et bestemt "nei", så satte jeg henne straks fra meg. Altså ingen kos og oppmerksomhet mer. Jeg tror ikke den perioden varte så lenge.

Vi hadde en gang besøk av en litt beskjeden mann. Plutselig hørte jeg et kraftig "au" fra stua. Hun beit han i tåa ;)

Jeg har mer tro på å si _skikkelig_ ifra når de biter:

Sønnen min beit meg noen ganger da han var ett år. En gang skvatt jeg så av å få tennene hans i låret at jeg skreik "Når du biter meg blir jeg _kjempesint_ på deg!" Han beit aldri mer.

Mannen min beit bestemora si i låret, og hun satt tilfeldigvis og holdt i en kleshenger. I rein refleks slo hun til ungen med kleshengere! Etterpå grein de begge to, forteller hun :-) Aner ikke om han slutta å bite da, men han gjør det iallefall ikke lenger nå, hehe ;-)

Jeg har mer tro på å si _skikkelig_ ifra når de biter:

Sønnen min beit meg noen ganger da han var ett år. En gang skvatt jeg så av å få tennene hans i låret at jeg skreik "Når du biter meg blir jeg _kjempesint_ på deg!" Han beit aldri mer.

Mannen min beit bestemora si i låret, og hun satt tilfeldigvis og holdt i en kleshenger. I rein refleks slo hun til ungen med kleshengere! Etterpå grein de begge to, forteller hun :-) Aner ikke om han slutta å bite da, men han gjør det iallefall ikke lenger nå, hehe ;-)

He he.. Fikk nå litt vondt av dem begge - selv om det er mange år siden..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...