canticle Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Men jeg våger ikke å legge meg inn. Har opplevd at tre psykiatere har løyet, og gjort vonde ting mot meg. Hvor kan jeg henvende meg? Vet noen om et psykolog/psykiater som er snill, ved bevissthet og ærlig? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Ja, men hun har venteliste og skal snart på ferie. Men bor du på vestlandet, så send en mail til [email protected] så skal du få navn alikevel! Varme tanker er kanskje ikke det du trenger nå, men du får de iallfall! 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Dumt det må være sånn! Håper du finner noen Lykke til canticle! 0 Siter
canticle Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Skrevet 13. juni 2006 Ja, men hun har venteliste og skal snart på ferie. Men bor du på vestlandet, så send en mail til [email protected] så skal du få navn alikevel! Varme tanker er kanskje ikke det du trenger nå, men du får de iallfall! takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.